Acest site foloseste fisiere de tip "cookie". Pentru mai multe informatii consultati Politica de Cookie
..........
 
Primaria sectorului 2
Consiliul local
Informatii publice
Utile
 
Inchide pagina

Eliberare act de identitate ca urmare a schimbarii domiciliului din strainatate in Romania

    - Certificatul de naştere (original şi copie) ;
    - Certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor (original şi copie);
    - Hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, după caz (original şi copie);
    - Certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor (original şi copie);
    - Certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, după caz, (original și copie)
    - Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu (original şi copie);
    - Paşaportul românesc valabil sau expirat ori certificatul constatator privind dobândirea cetăţeniei române, emis de Ministerul Justiţiei sau de misiunile diplomatice şi oficiile consulare ale României din străinătate ( original si copie);
    - Actul de identitate şi/sau paşaportul, eliberate de autorităţile străine (original şi copie);
    - Chitanţa reprezentând contravaloarea taxei cărţii de identitate 7 RON (70.000 lei) achitată la oficiile poştale, în contul RO 35 TREZ 70221340202;



     

    Acte tipizate
    Cerere pentru eliberarea actului de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România

    Departament: Serviciul de Evidenta a Persoanelor

    Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
    Str. Olari nr. 19
    Telefon: 021.2520249

    Program de lucru cu publicul
    luni, marţi, miercuri, joi : 08.30-16.30
    vineri: 08.30-14.00

    Cererea pentru eliberarea actului de identitate şi/sau stabilirea reşedinţei se depune 
    numai la Birourile Evidenţă Persoane de pe raza Sectorului 2, enumerate mai jos

    TERMENELE  DE SOLUȚIONARE
    A CERERILOR PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE  IDENTITATE
    TERMENUL LEGAL de eliberare a actelor de identitate este de până  la 30 zile,
    acesta putând fi prelungit  cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public
    comunitar de evidență a persoanelor
    .
    TERMENUL EFECTIV de eliberare a actelor de identitate  stabilit la nivelul
    Birourilor  Evidență Persoane  de pe raza Sectorului 2 este  de :
    -10 zile lucrătoare, pentru cărti de identitate ;
    -5 zile lucrătoare, pentru cărţi de identitate privizorii şi vize de reşedinţă.
    ÎN SITUAȚII DEOSEBITE CE POT FI JUSTIFICATE CU DOCUMENTE (URGENȚE),
     se poate solicita eliberarea actului de identitate  în termen de : 
    -3 zile lucrătoare
    ACESTE SITUAȚII SE SOLUȚIONEAZĂ DE CĂTRE BIROUL EVIDENȚĂ PERSOANE NR.1
    (Secția nr. 6 Poliție) cu sediul în str. Paul Greceanu nr. 36, Sectorul 2, mun. București.
    NOTĂ: Se consideră URGENŢĂ situaţiile legate de motive medicale, deplasare urgentă
    în altă localitate sau în alt stat, susţinerea unor concursuri de admitere sau examene,
    efectuarea unor operaţiuni bancare/notariale/poştale, etc.


    Biroul Evidenţă Persoane nr. 1 (Secţia 6 Poliţie)

    Str. Paul Greceanu nr. 36, 
    Telefon direct: 021.211.22.82
    Telefon centrala: 021.315.35.34/int.15740/int.15741 

    Program de lucru cu publicul

    Luni:          
    primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
    eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

    Marţi:        
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte 14.00-16.30

    Miercuri:   
    primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
    eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

    Joi:            
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte 14.00-16.30

    Vineri:         
    primiri cereri 8.30-14.30
    eliberări acte 14.00-16.30


    Biroul Evidenţă Persoane nr. 2 (Secţia 7 Poliţie)
    Str. Teiul Doamnei nr. 3
    Telefon direct: 031.42.54.469
    Telefon centrala: 021.315.35.34/int. 27663/int. 27664

    Program de lucru cu publicul

    Luni:          
    primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
    eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

    Marţi:        
    primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
    eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

    Miercuri:   
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte:14.00-16.30

    Joi:            
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte 14.00-16.30

    Vineri:         
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte 14.00-16.30




    Biroul Evidenţă Persoane nr. 3
    Şos. Iancului nr. 59, bl. 101A, parter
    Telefon:031.42.54.474/031.42.54.475



    Program de lucru cu publicul

    Luni:          
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte:14.00-16.30

    Marţi:        
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte 14.00-16.30

    Miercuri:   
    primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
    eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

    Joi:            
    primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
    eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

    Vineri:         
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte 14.00-16.30



    Biroul Evidenţă Persoane nr. 4 (Secţia 9 Poliţie)
    Şos. Pantelimon nr. 290
    Telefon direct: 021.624.14.77
    Telefon centrala: 021.315.35.34/int. 28915/int. 28917

    Program de lucru cu publicul


    Luni:          
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte:14.00-16.30

    Marţi:        
    primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
    eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

    Miercuri:   
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte:14.00-16.30

    Joi:            
    primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
    eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

    Vineri:         
    primiri cereri 8.30-14.00
    eliberări acte 14.00-16.30







     

    Prin completarea formularelor, solicitantii isi dau acordul cu privire la colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Primaria Sectorului 2. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, acestia beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, de opozitie si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa Primariei Sectorului 2 Bucuresti, Str. Chiristigiilor nr. 11-13.

    Site proiectat si dezvoltat de Stimasoft Copyright © 2017  Termeni si conditii
    Acest site este optimizat pentru Internet Explorer 8.0

    


    Cautare





    Centrul de Relatii cu Publicul
    Str. Chiristigiilor nr. 11-13 
    Tel: 021.209.60.00
    Fax: 021.209.62.82
    E-mail:
    infopublice@ps2.ro


    Program cu publicul
    Luni si Miercuri: 08:30 - 16:30
    Marti si Joi: 08:30 - 18:30
    Vineri: 08:30 - 14:00  

    Serviciul de Stare Civila
    Str. Olari nr. 19
    Tel. 021.252.02.74

    Program cu publicul

    Primiri acte
    Luni, Marţi, Miercuri: 08:30 - 15:00
    Joi: 08:30 - 18:30
    Vineri: 08:30 - 15.00

    Eliberări acte
    Luni, Marţi, Miercuri: 15:00 - 16:30
    Joi: 15:00 - 18:30
    Vineri: 15:00 - 16.30


    Decese
    Sâmbătă: 09:00 - 13.00
    Duminică: 09:00 - 13.00
    Tel. 021.252.02.93 


    Oficierea căsătoriilor în zilele de sâmbătă se face în intervalul orar: 8.00-14.00.
    Căsătoriile se oficiază în Str. Chiristigiilor nr. 11-13.