Acest site foloseste fisiere de tip "cookie". Pentru mai multe informatii consultati Politica de Cookie
..........
 
Primaria sectorului 2
Consiliul local
Informatii publice
Utile
 
Inchide pagina

Eliberarea actului de identitate dupa dobandirea cetateniei romane

  • Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justiţiei ori de misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României în străinătate, original şi două copii; în cazul minorilor care au împlinit vârsta de 14 ani si nu sunt înscrişi în certificatul constatator care atestă dobândirea cetăţeniei de către unul dintre părinţi, aceştia sunt îndrumaţi, pentru clarificarea cetăţeniei, către Ministerul Justiţiei;
  • Certificatele de stare civilă ale solicitantului, naştere şi căsătorie, dacă este cazul, precum şi cele ale copiilor săi cu vârsta mai mică de 14 ani, care dobândesc cetăţenia română împreună cu părinţii, original si copie; în vederea obţinerii certificatelor de stare civila româneşti, se solicită transcrierea certificatelor de stare civila procurate din străinătate la Serviciul Public Comunitar de Evidenţa Persoanelor al Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti;
  • Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu ( original si copie);
  • Un document cu fotografie, cu care solicitantul poate face dovada identităţii, respectiv: paşaport, permis de conducere sau act de identitate străin( original si copie);
  • Chitanţa reprezentând contravaloarea taxei cărţii de identitate 7 RON (70.000 lei) achitată la oficiile poştale, în contul RO 35 TREZ 70221340202

Acte tipizate
Cererea pentru eliberarea actului de identitate

Departament: Serviciul de Evidenta a Persoanelor

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Str. Olari nr. 19
Telefon: 021.2520249

Program de lucru cu publicul
luni, marţi, miercuri, joi : 08.30-16.30
vineri: 08.30-14.00

Cererea pentru eliberarea actului de identitate şi/sau stabilirea reşedinţei se depune 
numai la Birourile Evidenţă Persoane de pe raza Sectorului 2, enumerate mai jos

TERMENELE  DE SOLUȚIONARE
A CERERILOR PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE  IDENTITATE
TERMENUL LEGAL de eliberare a actelor de identitate este de până  la 30 zile,
acesta putând fi prelungit  cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public
comunitar de evidență a persoanelor
.
TERMENUL EFECTIV de eliberare a actelor de identitate  stabilit la nivelul
Birourilor  Evidență Persoane  de pe raza Sectorului 2 este  de :
-10 zile lucrătoare, pentru cărti de identitate ;
-5 zile lucrătoare, pentru cărţi de identitate privizorii şi vize de reşedinţă.
ÎN SITUAȚII DEOSEBITE CE POT FI JUSTIFICATE CU DOCUMENTE (URGENȚE),
 se poate solicita eliberarea actului de identitate  în termen de : 
-3 zile lucrătoare
ACESTE SITUAȚII SE SOLUȚIONEAZĂ DE CĂTRE BIROUL EVIDENȚĂ PERSOANE NR.1
(Secția nr. 6 Poliție) cu sediul în str. Paul Greceanu nr. 36, Sectorul 2, mun. București.
NOTĂ: Se consideră URGENŢĂ situaţiile legate de motive medicale, deplasare urgentă
în altă localitate sau în alt stat, susţinerea unor concursuri de admitere sau examene,
efectuarea unor operaţiuni bancare/notariale/poştale, etc.


Biroul Evidenţă Persoane nr. 1 (Secţia 6 Poliţie)

Str. Paul Greceanu nr. 36, 
Telefon direct: 021.211.22.82
Telefon centrala: 021.315.35.34/int.15740/int.15741 

Program de lucru cu publicul

Luni:          
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

Marţi:        
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30

Miercuri:   
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

Joi:            
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30

Vineri:         
primiri cereri 8.30-14.30
eliberări acte 14.00-16.30

Din data de 13.11.2017, Biroul Evidenţă Persoane nr. 2 va funcţiona în

Str. Ziduri Mosi nr. 23, in incinta Mall Veranda   
Telefon direct: 031.42.54.468/031.42.54.469  

Program de lucru cu publicul

Luni:          
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

Marţi:        
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

Miercuri:   
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte:14.00-16.30

Joi:            
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30

Vineri:         
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30




Biroul Evidenţă Persoane nr. 3
Şos. Iancului nr. 59, bl. 101A, parter
Telefon:031.42.54.474/031.42.54.475



Program de lucru cu publicul

Luni:          
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte:14.00-16.30

Marţi:        
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30

Miercuri:   
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

Joi:            
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

Vineri:         
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30



Biroul Evidenţă Persoane nr. 4 (Secţia 9 Poliţie)
Şos. Pantelimon nr. 290
Telefon direct: 021.624.14.77
Telefon centrala: 021.315.35.34/int. 28915/int. 28917

Program de lucru cu publicul


Luni:          
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte:14.00-16.30

Marţi:        
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

Miercuri:   
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte:14.00-16.30

Joi:            
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

Vineri:         
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30







 

Prin completarea formularelor, solicitantii isi dau acordul cu privire la colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Primaria Sectorului 2. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, acestia beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, de opozitie si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa Primariei Sectorului 2 Bucuresti, Str. Chiristigiilor nr. 11-13.

Site proiectat si dezvoltat de Stimasoft Copyright © 2018  Termeni si conditii





Cautare