Acest site foloseste fisiere de tip "cookie". Pentru mai multe informatii consultati Politica de Cookie
..........
 
Primaria sectorului 2
Consiliul local
Informatii publice
Utile
 
Inchide pagina

Stabilirea resedintei

- Actul de identitate al solicitantului
-
Documentul cu care se face dovada adresei de reședință, (original și copie)
-
Certificatele de naştere ale copiilor sub 14 ani care îşi stabilesc reşedinţa  cu solicitantul, după caz (original și copie)
-
Actul de identitate al găzduitorului
- Declaraţia scrisă de primire în spaţiu a găzduitorului (semnată în faţa lucrătorului S.P.C.E.P.), însoţită de actul de proprietate al acestuia, pentru persoana care solicită schimbarea domiciliului la o altă persoană fizică.

Notă:
În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor, declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în faţa poliţistului de ordine publică din cadrul unităţii de poliţie pe a cărei rază teritorială este situat imobilul”.


Acte tipizate
Cerere pentru inscrierea in actul de identitate a mentiunii privind stabilirea resedintei

Departament: Serviciul de Evidenta a Persoanelor

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Str. Olari nr. 19
Telefon: 021.2520249

Program de lucru cu publicul
luni, marţi, miercuri, joi : 08.30-16.30
vineri: 08.30-14.00

Cererea pentru eliberarea actului de identitate şi/sau stabilirea reşedinţei se depune 
numai la Birourile Evidenţă Persoane de pe raza Sectorului 2, enumerate mai jos

TERMENELE  DE SOLUȚIONARE
A CERERILOR PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE  IDENTITATE
TERMENUL LEGAL de eliberare a actelor de identitate este de până  la 30 zile,
acesta putând fi prelungit  cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public
comunitar de evidență a persoanelor
.
TERMENUL EFECTIV de eliberare a actelor de identitate  stabilit la nivelul
Birourilor  Evidență Persoane  de pe raza Sectorului 2 este  de :
-10 zile lucrătoare, pentru cărti de identitate ;
-5 zile lucrătoare, pentru cărţi de identitate privizorii şi vize de reşedinţă.
ÎN SITUAȚII DEOSEBITE CE POT FI JUSTIFICATE CU DOCUMENTE (URGENȚE),
 se poate solicita eliberarea actului de identitate  în termen de : 
-3 zile lucrătoare
ACESTE SITUAȚII SE SOLUȚIONEAZĂ DE CĂTRE BIROUL EVIDENȚĂ PERSOANE NR.1
(Secția nr. 6 Poliție) cu sediul în str. Paul Greceanu nr. 36, Sectorul 2, mun. București.
NOTĂ: Se consideră URGENŢĂ situaţiile legate de motive medicale, deplasare urgentă
în altă localitate sau în alt stat, susţinerea unor concursuri de admitere sau examene,
efectuarea unor operaţiuni bancare/notariale/poştale, etc.


Biroul Evidenţă Persoane nr. 1 (Secţia 6 Poliţie)

Str. Paul Greceanu nr. 36, 
Telefon direct: 021.211.22.82
Telefon centrala: 021.315.35.34/int.15740/int.15741 

Program de lucru cu publicul

Luni:          
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

Marţi:        
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30

Miercuri:   
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

Joi:            
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30

Vineri:         
primiri cereri 8.30-14.30
eliberări acte 14.00-16.30

Din data de 13.11.2017, Biroul Evidenţă Persoane nr. 2 va funcţiona în

Str. Ziduri Mosi nr. 23, in incinta Mall Veranda   
Telefon direct: 031.42.54.468/031.42.54.469  

Program de lucru cu publicul

Luni:          
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

Marţi:        
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

Miercuri:   
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte:14.00-16.30

Joi:            
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30

Vineri:         
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30




Biroul Evidenţă Persoane nr. 3
Şos. Iancului nr. 59, bl. 101A, parter
Telefon:031.42.54.474/031.42.54.475



Program de lucru cu publicul

Luni:          
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte:14.00-16.30

Marţi:        
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30

Miercuri:   
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte:12.30-13.30/18.00-19.00

Joi:            
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

Vineri:         
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30



Biroul Evidenţă Persoane nr. 4 (Secţia 9 Poliţie)
Şos. Pantelimon nr. 290
Telefon direct: 021.624.14.77
Telefon centrala: 021.315.35.34/int. 28915/int. 28917

Program de lucru cu publicul


Luni:          
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte:14.00-16.30

Marţi:        
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

Miercuri:   
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte:14.00-16.30

Joi:            
primiri cereri 8.30-12.30/13.30-18.00
eliberări acte 12.30-13.30/18.00-19.00

Vineri:         
primiri cereri 8.30-14.00
eliberări acte 14.00-16.30







 

Prin completarea formularelor, solicitantii isi dau acordul cu privire la colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Primaria Sectorului 2. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, acestia beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, de opozitie si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa Primariei Sectorului 2 Bucuresti, Str. Chiristigiilor nr. 11-13.

Site proiectat si dezvoltat de Stimasoft Copyright © 2018  Termeni si conditii





Cautare