Acest site foloseste fisiere de tip "cookie". Pentru mai multe informatii consultati Politica de Cookie
..........
 
Primaria sectorului 2
Consiliul local
Informatii publice
Utile
 
Inchide pagina

Atestare in functia de administrator de imobile

  • cerere de atestare;
  • copie buletin identitate;
  • curriculum vitae;
  • copii legalizate de pe actele de stare civilă (certificat de naştere şi certificat de căsătorie);
  • copii legalizate de pe actele de studii (ultima formă de învăţământ, inclusiv certificatul de pregătire profesională emis în condiţiile legii); precizăm faptul că este obligatorie certificarea absolvirii studiilor medii pentru ocuparea funcţiei de administrator de imobil;
  • certificatul de cazier judiciar;
  • recomandare din partea unuia sau mai multor proprietari din imobilul în care acesta domiciliază/din partea preşedintelui asociaţiei (ştampilată şi semnată de acesta - în cazul în care persoana ocupă funcţia de administrator la o asociaţie de proprietari):
    adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (apt de muncă).

Departament: Serviciul Relatii cu Asociatii de Proprietari - Ghiseul 16

Telefon
021.2096000 int. 218, 219

Program:
Luni 08:30 - 13:30
Marti 13:30 - 18:30
Miercuri 08:30 - 13:30
Joi 13:30 - 18:30

 

Prin completarea formularelor, solicitantii isi dau acordul cu privire la colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Primaria Sectorului 2. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, acestia beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, de opozitie si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa Primariei Sectorului 2 Bucuresti, Str. Chiristigiilor nr. 11-13.

Site proiectat si dezvoltat de Stimasoft Copyright © 2018  Termeni si conditii





Cautare