Acest site foloseste fisiere de tip "cookie". Pentru mai multe informatii consultati Politica de Cookie
..........
 
Primaria sectorului 2
Consiliul local
Informatii publice
Utile
 
Inchide pagina

Inscrierea mentiunilor de recunoastere a paternitatii

1. Declaraţia de recunoaştere care poate fi:
- declaraţie scrisă dată în faţa ofiţerului stării civile;
- declaraţie autentificată;
- declaraţie testamentară;

2. Actul de identitate;
3. C
ertificatul de naştere;
4. Cerere pentru eliberarea certificatului de stare civilă

şi după caz:

1. Certificatul de căsătorie (dacă cel recunoscut este o persoană majoră, căsătorită)

Menţiunea de recunoaştere mai poate fi înscrisă şi în baza unei sentinţe judecătoreşti, de recunoaştere în instanţă.


Acte tipizate
cerere inregistrare sentinta civila in registrele de stare civila
Declaratie paternitate si incuviintare nume

Departament: Serviciul Stare Civila

Str. Olari nr. 19
Tel 021.252.02.86; 021.252.02.74

Primiri acte
Luni, Marţi, Miercuri: 08:30 - 15:00
Joi: 08:30 - 18:30
Vineri: 08:30 - 15.00


Eliberări acte
Luni, Marţi, Miercuri: 15:00 - 16:30
Joi: 15:00 - 18:30
Vineri: 15:00 - 16:30


Oficierea căsătoriilor în zilele de sâmbătă se face în intervalul orar: 8.00-14.00.

Transcrieri acte de stare civilă
pentru cetățenii care nu au avut niciodată domiciliul în România

 
Primiri cereri – Miercuri, Joi : 8:30 – 12:00
Eliberări documente – Joi: 14:30 – 18:30




 

Prin completarea formularelor, solicitantii isi dau acordul cu privire la colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Primaria Sectorului 2. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, acestia beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, de opozitie si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa Primariei Sectorului 2 Bucuresti, Str. Chiristigiilor nr. 11-13.

Site proiectat si dezvoltat de Stimasoft Copyright © 2018  Termeni si conditii





Cautare