- înregistrează în sistemul INFOCET corespondenţa depusă personal de petent la ghişeele de la Centrul de Consiliere Cetăţeni din Str. Chiristigiilor nr 11-13 şi de la Centrele de Consiliere Cetăţeni din Sos. Iancului nr.59, bl.101 Aşi Sos. Pantelimon nr. 255, bl. 43; - înregistrează în sistemul INFOCET corespondenţa primită prin poştă; - înregistrează în sistemul INFOCET corespondenţa specială adresată Primăriei Sectorului 2/expediată de către Primăria Sectorului 2; - înregistrează în sistemul INFOCET corespondenţa care iese din instituţie; - înregistrează în sistemul INFOCET corespondenţa între serviciile şi direcţiile instituţiei; - preia, înregistrează şi transmite sesizările telefonice; - verifică circulaţia documentelor prin aplicaţia INFOCET; - înregistrează solicitările primite pe adresele de e-mail ale instituţiei infopublice@ps2.ro, e-Audienţe; - înregistrează corespondenţa adresată către Cabinet Primar; - urmează procedura de soluţionare a petiţiilor anonime şi a celor în care nu sunt trecute datele de identificare; - înregistrează şi distribuie cererile cu probleme multiple; - înregistrează corespondenţa colectată din casetele de sugestii şi sesizări amplasate în parcurile arondate Primăriei Sectorului 2; - preia, înregistrează şi transmite sesizările telefonice ale grupului consilierilor obşteşti; - face înscrierile în audienţele acordate de conducerea Primăriei Sectorului 2; - face înscrierile în audienţele acordate de către directorii compartimentelor de specialitate din cadrul Primărei Sector 2; - redirecţionează petiţiile greşit îndreptate; - informează şi consiliază cetăţenii la Centrele de Consiliere Cetăţeni din Str. Chiristigiilor nr 11-13, Sos. Iancului nr.59, bl.101 Aşi Sos. Pantelimon nr. 255, bl. 43; - primeşte şi ţine evidenţa corespondenţei şi a facturilor emise de către O.P. nr 10 pentru serviciile poştale prestate.
|