Acasa | Contact | Newsletter

 
Vezi Arhiva
Atestatul cu numărul 2000 pentru funcţia de administrator de imobil la Primăria Sectorului 2

Marţi, 17 decembrie 2013 18:58

Încă 81 de persoane au primit atestatele care le certifică specializarea în funcţia de administrator de imobil de la Primarul Neculai Onţanu în cursul unei festivităţi care a avut loc marţi, 17 decembrie a.c. la sediul Centrului Administrativ al Sectorului 2. 

Primarul Neculai Onţanu a felicitat toate persoanele care au promovat dificilul examen de administrator şi a menţionat că în urma testării cunoştinţelor a reieşit faptul că majoritatea persoanelor înscrise la concurs au fost bine pregătite, ceea ce dovedeşte că asociaţiile de proprietari sunt conduse de administratori avizaţi care cunosc bine legislaţia în domeniu şi actele normative în vigoare.
De asemenea, domnia sa a dat asigurări că instituţia pe care o conduce acordă o mare atenţie şi sprijină asociaţiile de proprietari în activităţile pe care acestea le desfăşoară şi orice problemă care se iveşte poate fi rezolvată rapid prin consultarea specialiştilor din cadrul primăriei.
Edilul sectorului 2 a mai adăugat că sprijină pregătirea profesională a persoanelor care doresc să susţină examene de administrator de imobile şi ca o soluţie pentru rezolvarea crizei locurilor de muncă care afectează toate categoriile de vârstă. Din acest motiv, în ultimii ani se înregistrează scăderea vârstei candidaţilor, fiind prezenţi din ce în ce mai mulţi tineri care doresc să se perfecţioneze în meseria de administrator de bloc.
În cadrul festivităţii a fost înmânat şi atestatul cu numărul 2000 prin care se certifică că 2000 de administratori din sectorul 2 au susţinut şi promovat examenele care le conferă dreptul de a practica legal această nouă meserie.
Potrivit Legii numărul 230 din 2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, atestatele eliberate de Primăria Sectorului 2, pentru persoanele care au promovat examenele de ocupare a funcţiei de administrator de imobil sunt valabile în toată ţară şi permit deţinătorului să se angajeze în această funcţie în orice localitate.
Prin organizarea acestor examene de atestare, Primarul Neculai Onţanu urmăreşte:
- crearea de noi locuri de muncă,
- pregătirea profesională a specialiştilor în domeniul administrări imobilelor,
- acordarea consultanţei şi suportul de specialitate în toate domeniile pentru administratori în scopul asigurării condiţiilor de viaţă de cea mai bună calitate pentru bucureşteni.
Edilul sectorului 2 a menţionat că asociaţiile de locatari împreună cu Primăria Sectorului 2 sunt instituţii responsabile care au obligaţia să asigure servicii de calitate necesare tuturor locuitorilor dintr-un imobil şi condiţii de viaţă moderne.
La finalul întâlnirii Primarul Onţanu a rugat administratorii de imobile să transmită locatarilor din blocul pe care îl reprezintă sănătate, La mulţi ani! multe realizări şi împlinirea tuturor dorinţelor în noul an 2014.  

 



 Stiri de ultima ora




Centrul de relatii cu publicul

Str. Chiristigiilor nr. 11-13 Harta
Tel: 021.209.60.00
Fax: 021.209.62.82

PROGRAM CU PUBLICUL

Luni si Miercuri: 08:30 - 16:30
Marti si Joi: 08:30 - 18:30
Vineri: 08:30 - 14.00

CENTRE DE INFORMARE SI CONSILIERE PT. CETATENI

Sos. Iancului nr.59, bl.101 A
Tel:021.256.97.51; 021.256.97.52

Sos. Pantelimon nr. 255, bl. 43
Tel: 021. 624.17.00, 021.624.17.02

Actualitate




Va multumim ca sunteti alaturi de noi!


Numarul de vizitatori: numarul de vizitatori unici