Titlu de proprietate în baza art.27 alin (2^3) din Legea nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Lista documentelor necesare în vederea soluţionării dosarelor depuse în baza art. 27, alin. 2^3 din Legea nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare 

 

          Având în vedere: 

 Dosarele înregistrate la Primăria Sectorului 2 în baza art. 27 alin (2^3)  din Legea nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, aflate în evidenţa Subcomisiei Sector 2, nesoluţionate până la data prezentei. 

I.                  Documente solicitate petenţilor / necesar a fi depuse de solicitanţi: 

 

 

Pe documentele prezentate în fotocopie solicitantul îşi va asuma, prin semnătură,menţiunea "conform cu originalul ", sub sancţiunea art.322; 323 din Codul Penal. 

 

 

II.               Documente ce vor fi solicitate de instituţia noastră: 
 

      Hotărârea Consiliului Municipiului Bucureşti nr. 209/29.06.2023 privind aprobarea contractului - cadru de închiriere a terenurilor, a raporturilor contractuale şi a tarifelor pentru terenurile cu destinaţia curte, aferente locuinţelor, aflate în administrarea Administraţiei Fondului Imobiliar intră în vigoare începând cu data de 1 octombrie 2023, astfel încât toţi titularii, actuali sau viitori, ai suprafeţelor cu destinaţia curte aflate în administrarea Administraţiei Fondului Imobiliar, se pot prezenta începând cu data de 01.10.2023, la această instituţie, pentru încheierea contractului de închiriere, în forma aprobată de hotărârea mai sus menţionată. 

 

Menţionăm că în situaţia în care din conţinutul documentelor depuse, rezultă informaţii noi, se pot solicita petenţilor şi alte documente care pot conduce la clarificarea situaţiei. 

 

 


Departament: Serviciul Fond Funciar, Cadastru 

Program de specialitate:
Luni 08:30 - 13:30
Joi 13:30 - 18:30