În urma aprobării reţelei unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat şi particular care vor funcţiona la nivelul Sectorului 2, în fiecare an şcolar, conform art. 127 din Legea nr. 198/2023 – Legea învăţământului preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul Sectorului 2 îşi poate desemna un reprezentant în Consiliul de Administraţie al fiecărei instituţii de învăţământ din Sector.
În vederea dezvoltării reţelei şcolare din Sectorul 2, orice persoană care doreşte să se implice în activităţi educaţionale poate depune o solicitare pentru a îndeplini calitatea de reprezentant al Primarului Sectorului 2 în Consiliul de Administraţie al unei unităţi de învăţământ de stat din cadrul Sectorului 2.
Acest rol presupune o implicare volutară (neremunerată) cu un timp de lucru estimativ de 2 – 4 ore/lună.
Pentru a îndeplini calitatea de reprezentant al Primarului Sectorului 2 în Consiliul de Administraţie al unei unităţi de învăţământ de stat din cadrul Sectorului 2, este necesar ca persoana să îndeplinească cumulativ următoarele cerinţe:
- Să aibă cetăţenie română;
- Să aibă reşedinţa în Bucureşti sau Ilfov;
- Să aibă vârsta de 18 ani împlinită la data desemnării;
- Să nu fi fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni, cu intenţie, până la intervenirea unei situaţii care înlătură consecinţele condamnării;
- Să nu fi fost subiectul unei sancţiuni disciplinare în ultimii doi ani, pentru care nu a intervenit reabilitarea;
- Să nu fie angajată în cadrul unităţii de învăţământ în care a fost desemnată ca şi reprezentant al Primarului Sectorului 2 şi să nu aibă relaţii contractuale remunerate cu aceasta;
- Şoţul/şoţia, fiul/fiica, rudele şi/sau afinii până la gradul IV inclusiv să nu fie membri în acelaşi Consiliu de Administraţie, angajată şi/sau într-o relaţie contractuală remunerată cu unitatea de învăţământ pentru care a fost desemnată reprezentant al Primarului Sectorului 2;
- Să nu exercite o funcţie de conducere, de îndrumare şi/sau control în inspectoratul şcolar sau în Ministerul Educaţiei.
Vor avea prioritate solicitările persoanelor care au domiciliul în Sectorul 2/unitate de învăţământ absolvită în Sectorul 2/proiecte desfăşurate în Sectorul 2.
Persoanele care doresc să îndeplinească calitatea de reprezentanţi ai Primarului Sectorului 2 în Consiliul de Administraţie al unităţilor de învăţământ de stat din cadrul Sectorului 2 trebuie să depună împreună cu solicitarea următoarele documente:
- Copie a cărţii de identitate;
- Copie a unui certificat de cazier judiciar;
- O scrisoare de recomandare din partea unei persoane cu care a colaborat profesional.
Solicitarea şi documentele mai sus precizate se pot depune de către persoanele interesate atât fizic la Registratura Primăriei Sectorului 2, cât şi electronic la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în perioada 16.01.2025 – 20.01.2025