Situaţia contractelor pentru serviciile de salubrizare în sectorul 2
   Asociații de  proprietari   Persoane fizice - case   Pentru contractare servicii de  salubrizare contactaţi
  Total  2.579   Contracte: 2472   Total  24.711   Contracte: 19.059   tel. 021.9654  email contractare@supercom.ro  |  www.salubritate.ps2.ro

DIRECȚIA MANAGEMENT RESURSE UMANE

DESPRE:

Direcția Management Resurse Umane este subordonata primarului și are următoarea structură organizatorică:

1. Serviciul Organizare, Perfecționare și Gestiunea Carierei;
2. Serviciul Resurse Umane;
3. Compartiment Prevenire și Protecție
4. Compartiment Control Intern și Managementul Calității

Atribuțiile definitorii ale Direcției Management Resurse Umane sunt:

  • analizează și organizează funcționarea aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 și Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2 în scopul obținerii eficienței maxime a activității acestora;
  • gestionează procesul de recrutare și selecție de personal pe niveluri de pregătire, pe funcții și specialități, corespunzător posturilor prevăzute în statul de funcții și organigrama pentru aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 2 și Direcția Publică de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2, în colaborare cu celelalte compartimente;
  • analizează datele și informațiile și întocmește proiectul de buget pentru cheltuielile de personal, perfecționare, deplasări și măsuri de prevenire și protecție și estimează evoluția acestora pentru următorii trei ani;
  • gestionează cariera personalului din aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 2 și Direcției Publice de Evidență Persoane și Stare Civilă Sector 2;
  • gestionează numărul de posturi la nivelul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 și al serviciilor publice de interes local de la nivelul Sectorului 2;
  • asigură respectarea de către salariați a dispozițiilor legale privitoare la securitatea și sănătatea în muncă, desfășurând activități de prevenire și protecție, precum și activități complementare din domeniul situațiilor de urgență;
  • asigură armonizarea sistemelor implementate la nivelul instituției, respectiv Sistemul de Control Intern Managerial (SCIM) și Sistemul de Management al Calității (SMC) implementat la nivelul instituției, conform standardului ISO 9001

Pentru informații suplimentare accesati linkul https://www.ps2.ro/index.php/primaria-sectorului-2/rof 

LOCURI DISPONIBILE:   1

DOMENIUL DE STUDII:

Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: științe sociale

ATRIBUȚIILE INTERNULUI 

  • Asigură preluarea şi transmiterea lucrărilor care se repartizează Direcţiei Management Resurse Umane de la/şi la Serviciul Registratură, Relaţii cu Publicul.
  • Asigură preluarea şi transmiterea lucrărilor de la Directorul Executiv DMRU către personalul din subordinea acestuia.
  • Asigură transmiterea lucrărilor întocmite la  nivelul Direcţiei Management Resurse Umane către conducerea instituţiei în vederea analizării şi aprobării acestora.
  • Participă la comunicarea actelor administrative privind naşterea, modificarea, suspendarea, sancţionarea şi încetarea raporturilor de serviciu/muncă către persoanele care în cauză.
  • Participă la gestionarea informațiilor de pe spațiul virtual al DMRU.
  • Urmărește modul de întocmire a fișelor de post, identifică eventualele erori în întocmirea acestora și sprijină persoana responsabilă cu gestionarea acestei activități în vederea remedierii situațiilor constatate
  • Urmărește procesul de realizare a evaluării performanțelor profesionale individuale, analizează și identifică eventualele erori constatate în completarea fișelor/rapoartelor de evaluare și întreprinde demersuri pentru corectarea acestora
  • Sprijină responsabilul cu desfășurarea activității de evidență militară în întocmirea situațiilor aferente acestei activități
  • Participă la afișarea pe site-ul instituției a declarațiilor de avere/interese, precum și la arhivarea acestora în dosarele profesionale ale angajaților
  • Sprijină secretarii comisiilor de concurs/soluționare contestații la desfășurarea procedurilor organizatorice pentru probele stabilite în cadrul acestor concursuri
  • Sprijină consilierii din cadrul Serviciului Resursele Umane la întocmirea dosarelor profesionale/personale ale salariaților
  • Participă la activitățile desfășurate pentru asigurarea sănătății și securității în muncă a angajaților instituției precum și a celor din domeniul situațiilor de urgență.

 

 


© 2024 Primăria Sectorului 2 București.

Main Menu