Situaţia contractelor pentru serviciile de salubrizare în sectorul 2 | |||||
Asociații de proprietari | Persoane fizice - case | Pentru contractare servicii de salubrizare contactaţi | |||
Total 2.579 Contracte: 2472 | Total 24.711 Contracte: 19.059 | tel. 021.9654 email contractare@supercom.ro | www.salubritate.ps2.ro |
Informaţii utile despre colectarea gratuită a deşeurilor în Centrele de Aport Voluntar din Sectorul 2
Începând cu 1 ianuarie 2025, în colaborare cu operatorul de salubritate SUPERCOM S.A., am deschis pentru cetăţenii din sector două Centre de Aport Voluntar (CAV-uri) pentru preluarea GRATUITĂ a deșeurilor din locuințe, inclusiv a celor rezultate din reamenajări și reabilitări interioare și exterioare.
Locațiile și programul centrelor
Tipuri de deşeuri care pot fi aduse de cetăţeni la centrele de colectare
Informații importante
- Categoria de deșeuri provenite din locuinţe, generate de activităţi de reamenajare şi reabilitare interioară şi/sau exterioară a acestora (construcții) se referă la: tencuială, moloz, faianță, gresie, material lemnos, tâmplărie PVC, orice alte deșeuri rezultate din reamenajări interioare/exterioare, etc.
- Volumul maxim admis la o predare individuală este de 1 m3, cu maximum 2 m3/lună/persoană.
Notă: pentru planificarea unei predări în centru precizăm că 1 m3 de astfel de deșeuri echivalează cu aproximativ 10 saci din țesătură de benzi din PE/rafie.
- Înainte de încărcarea în saci/recipient de transport, deșeurile trebuie să fie în prealabil sortate (fără a fi amestecate cu textile, deșeuri menajere, folie, metale, alte tipuri de deșeuri care fac obiectul unui flux separat).
- Predarea, respectiv preluarea în cadrul centrelor se va face NUMAI în interiorul locației, în locurile special amenajate, iar beneficiarul trebuie să prezinte un document valabil care atestă faptul că este locuitor al Sectorului 2.
Invităm cetățenii de la noi din sector să contribuie la un mediu mai curat și mai sănătos prin utilizarea acestor centre.
Program special pentru ridicarea brazilor de Crăciun,
deșeuri de tip lemn, care vor fi depuse de cetățenii Sectorului nostru pe domeniul public, în vederea colectării.
Acțiunea de ridicare a acestora să se desfășoare de către Operatorul de salubritate SUPERCOM S.A. în fiecare zi de luni, miercuri și vineri a săptămânii, în lunile ianuarie şi februarie 2025, inclusiv în programul de noapte al autovehiculelor de tip "săgeată".
De asemenea, cetățenii pot depune brazii prin aport voluntar, în centrele de aport voluntar deschise pe raza Sectorului 2, respectiv:
1. CENTRUL DE APORT VOLUNTAR OBOR – Adresa: Str. Heliade Rădulescu nr.33, Sectorul 2.
Orar Funcționare: luni- sâmbătă 08,00-16,00.
2. CENTRUL DE APORT VOLUNTAR BAICULUI - Adresa : Str. Baicului nr. 69, Sectorul 2.
Orar Funcționare: luni-sâmbătă 08,00-16,00.
Menţionăm că brazii colectați gratuit de pe raza Sectoului 2 vor fi predaţi Tratatorului din contractul nostru nr.17/18.10.2024, în vederea transformării acestora în îngrășământ sau peleți.
Informații regăsiți și pe site-ul instituției noastre accesând adresa AICI
Vă mulțumim.
Primăria Sectorului 2 se îngrijeşte de aproape 400 de animale, câini şi pisici, în cele două adăposturi pe care le are în administrare, la Tânganu, în judeţul Ilfov, şi la Butimanu, în județul Dâmboviţa. Deşi patrupedele au nevoile de bază acoperite, de la hrană, la adăpost şi servicii veterinare, nimic nu poate înlocui căldura unui cămin adevărat. Aşadar, toate animalele din adăposturile Primăriei Sectorului 2 sunt disponibile pentru adopţie.
Cei care doresc să schimbe destinul unui căţel pot cere mai multe informații despre adopţie sau pot programa o vizită la adăpost, sunând la numărul de telefon 0728.980.840 sau prin e-mail la corina.condrut@ps2.ro. Apelurile sunt preluate de luni până joi, în intervalul orar 8:30 - 16:30, iar vineri de la 8:00 la 14:00.
Primăria Sectorului 2 promovează adopţiile responsabile, drept urmare adoptatorul va trebui să demonstreze că are venituri, dar şi că dispune de o locuință. Totodată, este necesară semnarea unui angajament, prin care persoanele interesate îşi asumă adopția câinelui sau, după caz, a pisicii. Adopţia poate fi definitivă, adică animalele sunt luate acasă, sau la distanță, prin donații lunare pentru un câine sau o pisică din adăpost.
Documente necesare pentru adopția definitivă:
Documente necesare pentru adopția la distanță:
Adăposturile de la Tânganu, judeţul Ilfov şi de la Butimanu, județul Dâmboviţa se află la 20 de km, respectiv 40 de km distanţă faţă de centrul Capitalei. Intrarea în adăposturi se face cu programare și pe bază de carte de identitate.
Pentru orice alte informații, vă rugăm să să ne contactați la numărul de telefon 0728.980.840 sau pe e-mail la: corina.condrut@ps2.ro.
Vă invităm la sediul instituţiei pentru a descoperi “Primăria 24/7”. Este vorba despre noul easybox (smart locker), un sistem de livrare şi ridicare colete deja consacrat în industria de curierat, ce şi-a făcut loc şi în administrația publică locală.
Suntem prima autoritate locală din Bucureşti care a montat un sistem de livrare a coletelor la sediul instituției, pentru ca oamenii să îşi poată ridica oricând documentele solicitate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Astfel, cetăţenii îşi pot ridica documentele solicitate la orice oră din zi şi din noapte, ca urmare a instalării acestui easybox securizat, similar cu cele din industria de curierat.
TUTORIAL VIDEO - Cum ridici documente de la EASYBOX Primăria Sectorului 2 |
|
Datorită acestei noi soluţii inovatoare pentru administraţia publică, oamenii îşi vor putea rezolva problemele administrative şi în afara programului de relații cu publicul al instituţiei, fără a mai fi nevoie să stea la cozi, la ghişee.
„Cred că este o inovaţie la nivelul Bucureştiului, această primărie deschisă 24/7. Îţi laşi numărul de telefon şi adresa de e-mail la registratura primăriei, iar atunci când documentele sunt gata, ele sunt depuse în acest smart locker de unde le poţi ridica primind un SMS cu un cod sau un e-mail cu un cod QR. Documentele pot fi ridicate dimineaţa devreme, seara târziu, în weekend, de sărbători, oricând. Oamenii nu vor mai fi nevoiţi să îşi ia liber de la serviciu ca să vină să îşi ridice documentele de la primărie.”, a explicat primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu.
În paralel, Primăria Sectorului 2 lucrează la o procedură pentru ca şi depunerile de documente să se poată realiza fără drumuri la ghişeu.
„În prezent lucrăm la procesul de depunere documente, pe care ne dorim să îl facem similar cu cel de ridicări documente. La depunere, oamenii au nevoie de cele mai multe ori de puțin sprijin în aşa fel încât să ştie că au depus toate documentele necesare. Dacă în mediul privat se poate face, se poate şi în administraţia publică.”, a mai spus primarul Sectorului 2.
Pentru cei care preferă interacțiunea umană, tradiţională, ghişeele rămân deschise, acest easybox fiind o soluţie pentru cei care nu îşi pot ridica documentele solicitate în timpul programului de lucru al instituţiei.
Orice locuitor al Sectorului 2 dornic de implicare civică este o resursă de neignorat. Tocmai de aceea, Primăria Sectorului 2 oficializează implicarea persoanelor dornice de a pune umărul voluntar la schimbarea și dezvoltarea comunității sectorului 2.
Începând cu luna Septembrie, Primăria Sectorului 2 are un parteneriat cu SelfPay - cea mai mare rețea din România de terminale de tip self-service pentru efectuarea de plăți electronice. 5.700 la nivel național.
Începând cu luna August 2021 schimbăm strategia – colectăm deșeuri voluminoase în fiecare Sâmbătă.
Așa cum v-am promis, continuăm procesul de simplificare a accesului la serviciile oferite de Primăria Sectorului 2.
De astăzi, 15 decembrie 2020, puteți plăti taxa de emitere a cărților de identitate mai comod și mai rapid, printr-un simplu SMS la numărul de telefon 7530.