GHID DE UTILIZARE PLATFORMĂ DEPUNERE DOCUMENTE ONLINE PRIMĂRIA SECTORULUI 2
- Se accesează pagina formulare-online.ps2.ro
- Se selectează procedura / problematica dorită
- Pentru fiecare problematică sunt trecute informaţii referitoare la aceasta şi documentele care trebuie încărcate
Se completează informaţiile din câmpuri:
- Datele tale de contact:
Nume – câmp obligatoriu
Prenume – câmp obligatoriu
Numele companiei – câmp opţional
CUI-ul companiei – câmp opţional
Numărul de telefon – câmp obligatoriu
Adresa de email – câmp obligatoriu
- Câmpul captcha, format din litere şi cifre – câmp obligatoriu
- În câmpul Detalii problematică se pot completa informaţii suplimentare considerate necesare pentru trimiterea solicităriii.
- Se încarcă formulare/documentele pentru problematica aleasă
Dacă se încarcă un singur document, acesta poate să fie de tipul .jpg, .jpeg, .png sau .pdf de maxim 15 MB.
Dacă se încarcă mai mult de un document, formularele trebuie arhivate într-un singur fişier de tip .zip sau .rar, de maxim 15 MB.
Documentele pot fi semnate electronic cu un certificat digital emis de un furnizor acreditat sau olograf.
- După accesare butonului Trimite documente încărcate, petentul va primi confirmarea:
”Sesizarea dumneavoastră, ______ps2, a fost transmisă cu succes.
Veţi primi numărul de înregistrare din Registratura Primăriei Sectorului 2 pe adresa de email comunicată în formular!”
Prin trimiterea solicitării către Primăria Sectorului 2, petentul îşi dă acordul pentru prelucrarea datelor conform Protecţiei datelor cu caractelor personal, respectiv: