• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00, 031.403.99.61, 0372.10.61.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

VICEPRIMAR

VICEPRIMAR

 

ALEXANDRA ELENA CHIRILĂ


Audienţe: 
Marţi, începând cu ora 17:00
Telefon: 031.403.99.86 
Email: alexandra.chirila@ps2.ro

 

 

 

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

Noiembrie 2020 - Prezent Viceprimar Primăria Sectorului 2, Bucureşti, Str. Chiristigiilor nr. 11-13
Iulie 2020 - Prezent Analist Servicii Automatic Data Processing (ADP) Romania SRL, Bucuresti, Romania
Septembrie 2014 - Prezent Manager in Turism Roaring Romania Tours, București, România
▪ Organizarea de itinerarii de incoming pentru turiștii care doresc să viziteze România:walking tours de oraș, tururi de o zi, vacanțe și circuite;
▪ Găsirea și implementarea în program a unor locuri noi care sporesc experiența de călătorie a vizitatorilor și în același timp ajută comunitatea locală;
▪ Construirea și menținerea relațiilor cu furnizorii: firme de transport, hoteluri, pensiuni, ghizi colaboratori și alți furnizori din portofoliu;
▪ Identificarea de noi oportunități de buiness în funcție de feedbackul primit de la clienți și diversificarea portofoliului pentru a răspunde nevoilor clienților;
▪ Managementul și mentoratul ghizilor colaboratori;
▪ Managementul excursiilor din portofoliu;
▪ Negocierea contractelor de colaborare;
▪ Content creator pentru www.roaringromania.com , instagram și facebook
Noiembrie 2012 - Septembrie 2014 Contract Specialist Oracle Romania, Bucuresti, Romania
▪ Prezentare clienților și reprezentanților de vânzări termenii și condițiile contractelor Oracle;
▪ Verificarea și, unde era necesar, rescrierea clauzele contractuale pentru a respecta politicile Oracle și legislația locală;
▪ Participarea la negocierile cu clienții și reprezentanții de vânzări;
▪ Colaborarea cu departamentele juridice, de vânzări și Credit & Collections pentru a stabili în mod corect termenii și condițiile contractelor Oracle;
August 2009 - Noiembrie 2012 TS Customer Support Hewlett Packard România, București, România
▪ Soluționarea reclamațiilor furnizorilor sau contractorilor cât și reclamațiile împotriva furnizorilor;
▪ Revizuirea contractelor de achiziție ca să fie în conformitate cu politica companiei;

EDUCAȚIE

2011 Licență în Administrație Publică cu specializare în Administrație Europeană SNSPA București
2009 Licență în Limbi și Literaturi Străine cu specializare în Neerlandeză- Engleză Universitatea București

APTITUDINI ŞI COMPETENŢE PERSONALE

Certificări
2015 Manager în Turism
2014 Ghid/ Agent de Turism

Limbi Străine
Engleză Avansat – nivel C2
Neerlandeză Mediu – nivel B2/C1

© 2020 Primăria Sectorului 2 București.