• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00, 031.403.99.61, 0372.10.61.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Prestări servicii de mentenanţă şi întreţinere a sistemului de înştiinţare-alarmare cu sirene electronice

Dată adăugare: 2019-03-08
Dată expirare: 2019-03-14
Mod atribuire: Achizitie directă
Documente: Documentaţie de achiziţie

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va  organiza achiziţia publică pentru atribuirea contractului de servicii de mentenanţă şi întreţinere a sistemului de înştiinţare-alarmare cu sirene electronice, pe bază de abonament lunar, pe o perioadă de 12 luni, cod CPV 79711000 – 1  ˝servicii de monitorizare a sistemului de alarmă˝,
Modalitatea de achiziţie: achizitie directa
Data limită pentru depunerea ofertelor este 14.03.2019, ora 10.00
Ofertele se depun la registratura sediului administrativ al Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucureşti
Stabilirea ofertei câştigătoare se va realiza numai prin compararea preţurilor prezentate în cadrul ofertelor admisibile, fără să fie cuantificate alte elemente de natură tehnică sau alte avantaje care vor rezulta din modul de îndeplinire a contractului de către operatorii economici participanţi la achiziția directă. Clasamentul ofertelor se va stabili prin ordonarea crescătoare a preţurilor respective, oferta câştigătoare va fi cea de pe primul loc, respectiv cea cu prețul cel mai scăzut.

Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.252.44.46, Serviciul Achiziţii Publice, persoana de contact : Sorin Soare.


© 2019 Primăria Sectorului 2 București.