• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00, 031.403.99.61, 0372.10.61.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Achiziție directă înlocuire echipament de climatizare din sediul administrativ al Primăriei Sectorului 2

Dată adăugare: 2020-09-16
Dată expirare: 2020-09-18
Mod atribuire: Achiziție directă
Documente: Caiet de sarcini, Instrucțiuni

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor nr.11-13, sector 2, va  achiziţiona un echipament de climatizare ce va înlocui unitatea exterioara defectă de tip VRV I marca DAIKIN (VRV II-SD 13.1)   din sediul administrativ al Primariei sector 2, cod CPV 425 12300-1  ,,unitati de climatizare ˝, conform  caietului de sarcini ataşat prezentului anunț.

  • Modalitatea de achiziţie: achiziţie directă;
  • Data limită pentru depunerea ofertelor este 18.09.2020, ora 12:00.
  • Oferta se va transmite la adresa oficiala de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si in C.C."carbon copy" (copie de informare) la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu mentiunea „Echipament de climatizare ce va înlocui unitatea exterioara defectă de tip VRV I marca DAIKIN (VRV II-SD 13.1) din sediul administrativ al Primăriei Sectorului 2 ”;
  • Oferta va cuprinde: documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară (oferta va fi intocmita conform instructiunilor catre ofertanti atasate prezentului anunt);
  • Valoarea estimată a achizitiei:   65000,00  lei fără TVA;
  • Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut;
  • Modalitate de livrare: Produsele vor fi furnizate fără costuri suplimentare, la sediul beneficiarului din str. Chiristigiilor, nr. 11-13, în zilele de luni – joi, intre orele 08.30 – 16.00 și vineri între orele 08.30 – 13.00, în urma transmiterii unei comenzi ferme.
  • Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la recepționarea produselor și data înregistrării facturii, într-un cont de trezorerie.
  • La prezentul anunt se atașeaza caietul de sarcini  și instructiunile catre ofertanti care includ cerinţele obligatorii de calificare si modelele de formulare.

Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.252.44.46, Serviciul Achiziţii Publice, persoana de contact: Georgeta Vizireanu, e-mail:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..


© 2020 Primăria Sectorului 2 București.