• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00, 031.403.99.61, 0372.10.61.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Achiziție cartușe toner pentru imprimante și multifuncționale

Dată adăugare: 2020-10-13
Dată expirare: 2020-10-16
Mod atribuire: achiziţie directă
Documente: Necesar cartuşe toner

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va  achiziționa  cartușe toner pentru imprimante și multifuncționale , conform tabelului anexat la prezentul anunț.

Produsele ofertate vor fi originale OEM, trebuie să respecte în totalitate cerințele din manualul tehnic al echipamentului și/sau recomandările producătorului echipamentelor, sa fie 100% compatibile cu echipamentele în care urmează să fie montate, fiind recunoscute de echipament.

La ofertarea produselor se va prezenta certificatul de conformitate emis de producător sau reprezentantul / reprezentanții acestuia în România și la livrare se va prezenta certificatul de garanție.

Nu se accepta produse reîncarcate, remanufacturate, echivalente. Produsele livrate vor fi NOI (nu desigilate, nu recondiționate (refurbished).

- Modalitatea de achiziţie: achiziţie (cumpărare) directă

-Data limită pentru depunerea ofertelor este 16.10.2020 ora 12.00.  Ofertele se pot transmite electronic pe adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau se pot depune la registratura sediului administrativ al Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, din str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucureşti.

-  Criteriul de atribuire:  Preţul cel mai scăzut.

-  Modalitate de livrare Produsele vor fi furnizate fără costuri suplimentare, la sediul beneficiarului din str. Chiristigiilor, nr. 11-13, în zilele de luni – joi, intre orele 08.30 – 15.00 și vineri între orele 08.30 – 13.00 , în urma transmiterii unei comenzi ferme.

-  Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la recepționarea produselor și data înregistrării facturii, într-un cont de trezorerie.

-  La prezentul e-mail se atașeaza tabelul cu produsele solicitate și cantitatile aferente.

Pentru relații suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.209.60.00, int. 338 / 0766.204.716 ; e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , Serviciul Achiziţii Publicepersoana de contact :  Ispas Elena.

Ataşamente:
Download-ează fișierul (necesar cartuse toner.pdf)Necear cartuşe toner

© 2020 Primăria Sectorului 2 București.