Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, va organiza achiziţia publică pentru atribuirea contractului de prestări servicii de întreţinere şi reparaţii ale echipamentelor de telecomunicații telefonie fixă, pentru o perioadă de 12 luni, pe bază de abonament lunar.
Cod CPV principal: 50330000-7 Servicii de întreţinere a echipamentului de telecomunicaţii (Rev.2).
- Modalitatea de achiziţie: achiziţie (cumpărare) directă.
- Data limită pentru depunerea ofertelor: 18.02.2021, ora 12,00.
- Ofertele se vor trimite pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si in cc pe adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
- Durata contractului de achiziţie publică: 12 luni de la semnarea contractului de către ambele părţi.
- În urma consultării Documentaţiei de achiziţie, respectiv caietul de sarcini, formularele, draft-ul contractului de servicii, din ataşament, operatorii economici intesesaţi sunt obligaţi să trimită oferta fermă în lei fără TVA.
- Propunerea financiară va fi completată corespunzator formularului de ofertă și anexei aferente din Documentaţia de achizitie, și, împreună cu Documentele de Calificare / formularele obligatorii, respectiv Propunerea tehnică, întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. vor fi transmise pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
- Valoarea estimată a achiziției: 10.000,00 lei, fără TVA.
- Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut.
- Alte informații: orice clarificare solicitată de operatorii economici interesați se poate solicita numai în scris, la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., iar răspunsurile autorităţii contractante vor fi transmise deasemenea prin e-mail, la adresa indicată în respectiva solicitare.