LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Achiziție servicii de mentenanţă şi întreţinere sistem de înştiinţare-alarmare cu sirene electronice

Dată adăugare: 2021-04-09
Dată expirare: 2021-04-14
Mod atribuire: achiziţie directă
Documente: documentaţie de atribuire

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va  organiza achiziţia publică pentru servicii de mentenanţă şi întreţinere a sistemului de înştiinţare-alarmare cu sirene electronice de pe raza Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, pe bază de abonament lunar, pe o perioadă de 12 luni calendaristice, cod  CPV 79711000 – 1  ˝servicii de monitorizare a sistemului de alarmă˝.  

-Modalitatea de achiziţie: achiziție directă;

-Data limită pentru depunerea ofertelor este 14.04.2021, ora 10.00 Ofertele se depun la registratura sediului administrativ al Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucureşti.

-Valoarea estimată a achiziției publice: 13.560 lei, fără TVA.

-În vederea întocmirii Propunerii tehnice și Propunerii Financiare atașăm la prezenta invitație Caietul de sarcini și formularele pentru propunerea financiară.

-Propunerea financiară şi tehnică va fi depusă la sediul Autorității Contractante într-un plic sigilat și marcat cu adresa Sectorului 2 al Mun. Bucureşti si cu inscripţia “Oferta pentru servicii de mentenanţă şi întreţinere a sistemului de înştiinţare-alarmare cu sirene electronice de pe raza Sectorului 2 al Mun. Bucureşti” şi „A nu  se  deschide   înainte  de  data  de  14.04.2021,  ora 10.00”

-Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut.

Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.252.44.46, Serviciul Achiziţii Publice, persoana de contact : Sorin Soare.

 


© 2025 Primăria Sectorului 2 București.

Main Menu