Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va organiza achiziţia publică pentru servicii de mentenanţă şi întreţinere a sistemului de înştiinţare-alarmare cu sirene electronice de pe raza Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, pe bază de abonament lunar, pe o perioadă de 12 luni calendaristice, cod CPV 79711000 – 1 ˝servicii de monitorizare a sistemului de alarmă˝.
-Modalitatea de achiziţie: achiziție directă;
-Data limită pentru depunerea ofertelor este 14.04.2021, ora 10.00 Ofertele se depun la registratura sediului administrativ al Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucureşti.
-Valoarea estimată a achiziției publice: 13.560 lei, fără TVA.
-În vederea întocmirii Propunerii tehnice și Propunerii Financiare atașăm la prezenta invitație Caietul de sarcini și formularele pentru propunerea financiară.
-Propunerea financiară şi tehnică va fi depusă la sediul Autorității Contractante într-un plic sigilat și marcat cu adresa Sectorului 2 al Mun. Bucureşti si cu inscripţia “Oferta pentru servicii de mentenanţă şi întreţinere a sistemului de înştiinţare-alarmare cu sirene electronice de pe raza Sectorului 2 al Mun. Bucureşti” şi „A nu se deschide înainte de data de 14.04.2021, ora 10.00”
-Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut.
Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.252.44.46, Serviciul Achiziţii Publice, persoana de contact : Sorin Soare.