1. SECTORUL 2 AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI Str. CHIRISTIGIILOR Nr.11-13; TELEFON /FAX: 021252.4446; e-mail ; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
2. TIPUL DE CONTRACT/ACORD CADRU: Se va încheia un contract de achiziţie publică de servicii
3. DENUMIREA PRODUSELOR/SERVICIILOR/LUCRĂRILOR: Servicii de revizii, repartii şi întreţinere pentru autovehiculelor aflate în parcul auto al Primăriei Sectorului 2 Bucureşti, utilizate de către Direcția Utilități Publice și Mediu - Birou Adăpost Animale; Cod CPV 50111100-7 “Servicii de gestionare a parcurilor de vehicule (Rev.2)”.
4. VALOAREA ESTIMATĂ A CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ: 5.462,19 lei, fără TVA.
5. CANTITATEA: Conform Caietului de sarcini din Documentaţia de atribuire.
6. SURSA DE FINANTARE: Buget local.
7. TERMENUL LIMITA DE PRIMIREA A OFERTELOR: 12.10.2022, ora 12:00.
8. ADRESA LA CARE SE TRANSMIT OFERTELE: la Registratura Sectorul 2 al Municipiului București, Str. Chiristigiilor Nr. 11-13, de Luni până Joi ora 09:30-16:00 şi Vineri 09:30-12:00.
9. ADRESA LA CARE SE POT TRANSMITE SOLICITARILE DE CLARIFICARI:
la adresa oficială de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi în C.C."carbon copy" (copie de informare) la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu menţiunea „Servicii de revizii, reparții şi întreţinere pentru autovehiculelor aflate în parcul auto al Primăriei Sectorului 2 Bucureşti, utilizate de către Direcția Utilități Publice și Mediu - Birou Adăpost Animale”.
10. LIMBA ÎN CARE TREBUIE REDACTATA OFERTA: Română.
11.VALABILITATEA OFERTEI: 90 de zile.
12. DURATA: Până la data de 08.07.2023.
13. INFORMAŢIILE NECESARE ELABORĂRII OFERTEI: în Caietul de sarcini din Secţiunea II - Documentaţia de atribuire.
14. CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ: „Preţul cel mai scăzut”.