LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Achiziţie servicii de revizii, reparţii şi întreţinere pentru autovehiculelor aflate în parcul auto al Primăriei Sectorului 2 Bucureşti

Dată adăugare: 2022-10-07
Dată expirare: 2022-10-12
Mod atribuire: achizitie directa
Documente: documentatie de atribuire

1. SECTORUL 2 AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI Str. CHIRISTIGIILOR Nr.11-13; TELEFON /FAX: 021252.4446; e-mail ; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

2. TIPUL DE CONTRACT/ACORD CADRU: Se va încheia un  contract  de achiziţie publică de servicii

3. DENUMIREA PRODUSELOR/SERVICIILOR/LUCRĂRILOR: Servicii de revizii, repartii şi întreţinere pentru autovehiculelor aflate în parcul auto al Primăriei Sectorului 2 Bucureşti, utilizate de către Direcția Utilități Publice și Mediu - Birou Adăpost Animale; Cod CPV 50111100-7 “Servicii de gestionare a parcurilor  de vehicule  (Rev.2)”.

4. VALOAREA ESTIMATĂ A CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ: 5.462,19 lei, fără TVA.  

5. CANTITATEA: Conform Caietului de sarcini din Documentaţia de atribuire.

6. SURSA DE FINANTARE: Buget local.

7. TERMENUL LIMITA DE PRIMIREA A OFERTELOR: 12.10.2022, ora 12:00.

8. ADRESA LA CARE SE TRANSMIT OFERTELE: la Registratura Sectorul 2 al Municipiului  București, Str. Chiristigiilor Nr. 11-13, de Luni până Joi ora 09:30-16:00 şi Vineri 09:30-12:00.

9ADRESA LA CARE SE POT TRANSMITE SOLICITARILE DE CLARIFICARI

la adresa oficială de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi în C.C."carbon copy" (copie de informare) la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu menţiunea Servicii de revizii, reparții şi  întreţinere pentru autovehiculelor aflate în parcul auto al Primăriei Sectorului 2 Bucureşti, utilizate de către Direcția Utilități Publice și Mediu - Birou Adăpost Animale.

10. LIMBA ÎN CARE TREBUIE REDACTATA OFERTA: Română.

11.VALABILITATEA OFERTEI: 90 de zile.

12. DURATA: Până la data de 08.07.2023.

13. INFORMAŢIILE NECESARE ELABORĂRII OFERTEI: în Caietul de sarcini din Secţiunea II - Documentaţia de atribuire.

14CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ„Preţul cel mai scăzut”. 


© 2025 Primăria Sectorului 2 București.

Main Menu