“Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, inițiază o procedură de consultare a pieței, privind documentația de atribuire, în vederea stabilirii specificaţiilor tehinice şi valoarea estimată pentru serviciile de analiză, proiectare şi implementare web site (design UI/UX)”.
Autoritatea Contractantă (AC) intenționează să achiziționeze servicii pentru dezvoltarea unei noi pagini web pentru Primăria Sectorului 2 care va înlocui site-ul existent. Noul site dezvoltat va trebui să ofere, pe de o parte o imagine generală modernă, dezirabilă și corelată cu legislația și cu viziunea, misiunea și obiectivele Sectorului 2 al Municipiului București, iar pe de altă parte, să fie un website adaptabil pentru dispozitive mobile (responsive), util și să ofere o experiență de înaltă calitate utilizatorilor, astfel încât să răspundă cât mai bine nevoilor acestora, iar timpul petrecut pe website să fie cât mai eficient pentru rezolvarea cât mai rapidă a solicitărilor cetățenilor.
Necesitatea implementării și utilizării unei noi pagini web provine pe de o parte și din creșterea semnificativă din ultimii ani a expunerii în spațiul online, apariția unor noi tehnologii în domeniul IT la care trebuie adaptat sistemul existent, precum și din necesitatea integrării unor aplicații și nevoia de a gestiona în mod facil, sigur și rapid informațiile.
Pe de altă parte, gradul de digitalizare al sectorului privat şi public, precum și competențele digitale ale populației au crescut considerabil şi se află într-o expansiune accelerată.
Toate aceste realități implică configurarea la nivelul autorității locale a unui website modern, cât mai ușor de folosit, cu elemente grafice adaptate perioadei curente.
Se urmărește reproiectarea site-ului Primăriei Sectorului 2 și al autorităților din subordine, astfel încât:
- cetățenii să poată ajunge cât mai ușor la informația de care au nevoie;
- site-ul primăriei să funcționeze ca punct de plecare (portal) pentru site-urile subordonate;
- site-ul reproiectat să faciliteze accesul mass-media la informație, prezența în motoarele de căutare și social media;
- site-ul reproiectat să fie ușor de utilizat pe toate tipurile de terminale;
- site-ul reproiectat să fie ușor de utilizat de către persoanele cu dizabilități;
- designul vizual să respecte tendințele moderne și manualul de identitate vizuală al Primăriei Sectorului 2
- Actualizarea informaţiei să fie facilă pentru operatori
La solicitarea operatorilor interesati, Autoritatea Contractantă poate organiza o ședință de consultare în format hibrid: online pe Webex și la sediul din str. Chiristigiilor nr. 11 – 13, în data de 10 octombrie 2023, ora 10:00.
Modalitatea de desfasurare: Transmiterea propunerilor se va desfășura doar în sistem electronic. Orice operator economic/organizație profesională are posibilitatea de a transmite informații cu privire la aspectele supuse consultării la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si in C.C. la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Informațiile cu privire la rezultatul consultării vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro (platforma SEAP - secțiunea Consultarea pieței), precum și pe site-ul Primăriei Sector 2: www.ps2.ro
La solicitarea operatorilor interesati, Autoritatea Contractantă poate organiza o ședință de consultare în format hibrid: online pe Webex și la sediul din str. Chiristigiilor nr. 11 – 13, în data de 10 octombrie 2023, ora 10:00
Data limita pentru transmitere propuneri: 06.10.2023, ora 23:59.
Data limita pentru consultare: 13.10.2023, ora 14:00.”