Situaţia contractelor pentru serviciile de salubrizare în sectorul 2
   Asociații de  proprietari   Persoane fizice - case   Pentru contractare servicii de  salubrizare contactaţi
  Total  2.581   Contracte: 892   Total  25.411   Contracte: 273   tel. 021.9654  email contractare@supercom.ro  |  www.salubritate.ps2.ro

ȘTIRI

Măsuri preventive împotriva coronavirusului

Având în vedere situația generată de coronavirus, domnul primar Toader Mugur Mihai a convocat, miercuri, 11 martie 2020, Comitetul temporar pentru prevenirea şi gestionarea infecțiilor cu COVID-19 de la nivelul sectorului 2, ocazie cu care au fost stabilite următoarele măsuri.


-Sistarea desfășurării audiențelor până la finalul lunii martie 2020;
-Transmiterea către cetățeni a recomandării de a utiliza comunicarea preponderent electronică a petițiilor (email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefonul 021 209.6000) și de a evita, pe cât posibil, deplasarea la Centrul de Relații cu Publicul;
-Păstrarea unei distanțe de minim 1 m în dialogul cu funcționarii publici pentru serviciile pentru care este imperios necesară prezența la sediul autorității publice;
-Funcționarii care asigură serviciile de relații cu publicul și ordinea la nivel instituțional (Poliția Locala) vor avea grijă ca în holul de așteptare să nu fie mai mult de cinci persoane în același timp, precum și ca în dreptul fiecărui ghișeu să nu se afle mai mult de două persoane în așteptare;
-Dezinfecția frecventă (la fiecare oră) a mânerelor ușilor de acces în Centrul de Relații cu Publicul și a suprafețelor birourilor amplasate în incinta centrului;
-Funcționarii care asigură serviciile de relații cu publicul (Serviciul Registratură, Relații cu Publicul, decese, căsătorii) vor fi dotați cu mănuși de unică folosință și măști de protecție;
-Reducerea programului cu publicul la cel mult două zile/săptămână;
-Nebulizarea uscată săptămânal în clădire și zilnic la Centrul de Relații cu Publicul;
-Intensificarea comunicării prin intermediul telefonului/faxului și transmiterea documentelor electronic de către personalul din cadrul Primăriei Sectorului 2;
-Suspendarea temporară a programului de relații cu publicul pentru structurile din cadrul instituției unde există această posibilitate (Direcția Urbanism, Cadastru și Gestionare Teritoriu, Direcția Servicii Publice şi altele);
-Organizarea programului la nivel de instituției în 3 intervale orare cu începere de la orele 07.30; 08.30; 09.30.


© 2021 Primăria Sectorului 2 București.