Situaţia contractelor pentru serviciile de salubrizare în sectorul 2
   Asociații de  proprietari   Persoane fizice - case   Pentru contractare servicii de  salubrizare contactaţi
  Total  2.579   Contracte: 2472   Total  24.711   Contracte: 19.059   tel. 021.9654  email contractare@supercom.ro  |  www.salubritate.ps2.ro

ȘTIRI

Primăria Sectorului 2 a aprobat „Programul de măsuri şi de acţiuni pentru deszăpezirea şi combaterea poleiului pentru iarna 2023-2024”

Sectorul 2 e pregătit de iarnă. Primăria Sectorului 2 a aprobat „Programul de măsuri şi de acţiuni pentru deszăpezirea şi combaterea poleiului, pentru iarna 2023-2024”. Atât principalul operator de salubritate, cât şi Administraţia Domeniului Public (ADP) Sector 2 se vor asigura că circulaţia auto şi cea pietonală se desfăşoară în condiţii de siguranţă, ambele fiind implicate în activitatea de deszăpezire şi de combatere a poleiului.

  

Programul de deszăpezire în cifre: Se va acţiona mecanizat pe 933 de artere şi se vor curăţa trotuarele din jurul a 100 de clădiri (şcoli, grădiniţe etc.) În total, Sectorul 2 dispune de 92 de utilaje şi implică în acţiunea de deszăpezire 458 de persoane, atât prin principalul operator de salubritate din Sectorul 2, cât şi prin ADP Sector 2.

Resursele mobilizate de Primăria Sectorului 2 prin principalul operator de salubritate

Personalul implicat în acţiunile de deszăpezire este pregătit să intervină atât pe timpul zilei, cât şi pe timpul nopţii, în funcţie de necesitate, cu 51 de utilaje (autobasculante cu plug, autospeciale, freze, încărcătoare frontale etc.) pe 933 de artere din Sectorul 2, împărţite în 10 zone de lucru.

Pentru a degaja aceste 933 de artere, operatorul de salubritate estimează un necesar de 2.500 de tone de sare, 2,35 tone de clorura de calciu şi 350 de tone de motorină, luând în considerarea cantităţiile ce au fost folosite în anii anteriori.

În programul de deszăpezire pentru iarna 2023-2024 sunt implicate 345 de persoane, personal al companiei de salubritate.

Pentru ca circulația să se poată desfăşura fără sincope, se va eliberarea carosabilului prin curățarea mecanică a zăpezii cu utilaje cu pluguri. Pentru combaterea poleiului şi a gheţii se va folosi clorură de calciu lichidă şi material antiderapant . Activitatea de deszăpezire implică şi curăţarea gurilor de scurgere, precum şi încărcarea şi transportul zăpezii.

Toate utilajele şi maşinile sunt dotate cu staţii radio, astfel încât dispeceratul să poată lua decizii rapid în funcţie de informaţiile din teren. Întreaga flotă este monitorizată în permanenţă, utilajele şi maşinile fiind dotate cu sisteme GPS.

În paralel, activitate de deszăpezire prestată de operatorul de salubritate este monitorizată şi de inspectorii Primăriei Sectorului 2.

Resursele Administraţiei Domeniului Public Sector 2

În plus faţă de acţiunile operatorului de salubritate, ADP Sector 2 mobilizează 113 angajaţi ai instituţiei care vor deszăpezi exclusiv trotuarele din jurul a 100 de clădiri publice, în special şcoli şi grădiniţe dar şi alte instituţii publice. ADP Sector 2 dispune de 41 de utilaje (tractor cu lamă, sărăriţă etc.)

Pentru activitatea de deszăpezire ADP Sector 2 estimează un necesar de 300 de tone de nisip, 20 de tone de sare, 40 tone de motorină şi 10 tone de clorură de calciu.

Toate aceste resurse, umane şi materiale, sunt pregătite să intervină în teren pe durata întregului sezon de iarna, adică în perioada 15 noiembrie -15 martie, însă în situaţii deosebite, în funcţie de condiţiile meteo reale se va putea interveni şi în afara acestei perioade. 


© 2024 Primăria Sectorului 2 București.

Main Menu