TRANSPARENȚĂ DECIZIONALĂ

DIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 2

Director General: CIOBANU LIVIU - exercitare cu caracter temporar

Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Director General Adjunct: UNGA ILIE - exercitare cu caracter temporar (coordonează Compartimentul Monitorizare şi Dispecerat, Direcţia Control)

Director General Adjunct: RĂŞICĂ  DANIEL - MIHAI (coordonează Direcţia de Ordine Publică, Compartiment Monitorizare Petiţii)

Direcţia de Ordine Publică
Director Executiv: 
OROS DORIN EMIL - exercitare cu caracter temporar

Compartimentul Ordine Publică 

Compartimentul Monitorizare Unităţi de învăţământ 

Compartimentul Prevenirea şi Combaterea Infracţionalităţii în Mediul Şcolar 

Direcţia Monitorizare şi Dispecerat
Director Executiv: TUDOR IULIA GEORGIANA - exercitare cu caracter temporar

Compartimentul Monitorizare şi Dispecerat 

Compartimentul Circulaţie pe Drumuri Publice 

Compartimentul Evidenţa Persoanelor şi a Contravenţiilor 

Direcţia de Control
Director Executiv: TĂNĂSESCU NICOLETA - DAIANA

Compartimentul Protecţia Mediului 

Compartimentul Disciplină în Construcţii 

Compartimentul Control Comercial 

Compartimentul Suport Logistic 

Compartimentul Monitorizare Petiţii 


Notificare-tratamentul nr.11/14-dezinsectie tantari adulti perioada 22-31 august 2024

Notificarea  transmisă de Compania Eco Igienizare Bucuresti nr.131711/19.08.2024 - anexata- privind programul si conditiile <<tratamentului nr. 11/14 pentru perioada 22-31 august 2024- dezinsectie tantari adulți >>, din cadrul Programului Unitar de Actiune 2024 al PMB (PUA 2024 aprobat prin HCGMB 388/18.12.2023) 

 


DEPUNERE SESIZARE FAPTE DE HĂRŢUIRE

“La nivelul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 (în continuare PS2) şi Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2 (în continuare DPEPSC S2) se aplică o politică de toleranță zero pentru hărțuirea pe criteriul de sex şi hărțuirea morală la locul de muncă, în conformitate cu prevederile legislative din următoarele acte normative:

  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – art. 4, art. 6 și art. 11;
  • Legea nr. 296/2024 pentru completarea art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – art. 2
  • Hotărârea Guvernului nr. 970/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind prevenirea şi combaterea hărţuirii pe criteriul de sex, precum şi a hărţuirii morale la locul de muncă;
  • Hotărârea Guvernului nr. 27/2025 din 31 ianuarie 2025 pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind prevenirea şi combaterea hărţuirii pe criteriul de sex, precum şi a hărţuirii morale la locul de muncă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 970/2023;

Atât angajații din cadrul PS2 şi DPEPSC S2, cât şi persoanele/petenţii care consideră că au fost supuși unor fapte de hărțuire venite din partea personalului acestor instituții, în decursul îndeplinirii atribuţiilor de serviciu, pot depune o sesizare formală care va fi analizată şi soluţionată de către Comisia de primire şi soluţionare a cazurilor de hărțuire la nivelul PS2 şi DPEPSC S2 (în continuare Comisia).

IMPORTANT: Pentru a vă asigura că faptele pe care le sesizaţi intră în sfera de competenţă a Comisiei, vă recomandăm să consultaţi următorul ghid

Pentru transmiterea sesizărilor pot fi utilizate următoarele căi:

  • Pot fi transmise în format fizic, prin înmânare directă membrilor sau secretarului Comisiei, conform Tabelului cu membrii desemnaţi în cadrul Comisiei de primire şi soluţionare a cazurilor de hărţuire la nivelul Primăriei Sectorului 2 şi Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2.
  • Pot fi transmise în format electronic, utilizând adresa de e-mail a Comisiei: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea...
  • Sesizarea poate fi transmisă în mod anonim, în format electronic, utilizând următorul formular: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=CnNct6kNUkar_1qArKyXrHjJNLsO-LhJkGFSx6kxhuFUNlJLSTgyMVlKRUVGV0tZUVNOVExMS1VTUS4u&route=shorturl
  • De asemenea, presupusele fapte de hărțuire pot fi comunicate verbal membrilor sau secretarului Comisiei, urmând ca secretarul să întocmească un proces verbal în care vor fi consemnate toate datele relevante. În acest caz, procesul verbal va fi semnat atât de către deponent, cât și de către secretar.“

Asistenţă medicală în 7 puncte de prim ajutor, pe timp de caniculă, în Sectorul 2

Asistenţă medicală în 7 puncte de prim ajutor, pe timp de caniculă, în Sectorul 2

 

Venim în sprijinul cetăţenilor pe timp de caniculă cu 7 puncte de prim ajutor, unde acordăm asistenţă medicală. Oferim apă rece şi sprijin medical tuturor celor care au nevoie, ca urmare a temperaturilor deosebit de ridicate şi a disconfortului termic accentuat.

Punctele de prim ajutor sunt operaţionale doar în perioada avertizărilor meteorologice cod roşu sau portocaliu, la solicitarea Prefecturii Capitalei, conform planurilor de măsuri pentru prevenirea şi eliminarea efectelor caniculei.

Lista cu punctele de prim ajutor organizate de către Direcţia Generală de Asistenţă  Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Sector 2:

  1. Primăria Sectorului 2, sală de aşteptare Relaţii Publice - Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  2. Serviciului Asistenţă Socială „Colentina” - Str. M.I. Glinka nr. 7
  3. Centrul de zi de persoane vârstnice „Basarabia” – Bd. Basarabia nr. 96
  4. Sediu DGASPC Sector 2 - Str. Olari nr. 15
  5. Sediu DGASPC Sector 2 - Str. Dimitrie Racoviță nr. 22
  6. Sediu DGASPC Sector 2 - Calea Moșilor nr. 229 
  7. Sediu DGASPC Sector 2 - Sos. Pantelimon nr. 301 

Aceste puncte de prim ajutor au personal de specialitate (asistent medical) şi funcţionează conform programului de lucru al instituţiilor care le găzduiesc, în toate zilele în care există emisă avertizare de cod portocaliu sau de cod roşu de caniculă.

Oamenii pot sta într-un loc răcoros şi se pot hidrata. Personalul medical le măsoară tensiunea, iar în caz de urgenţă va suna la 112.

Pentru a nu ajunge în situaţia de a avea nevoie de ajutor specializat pe timp de caniculă este indicat să ţineţi cont de următoarele recomandări:

  • Rămâneţi în casă şi evitaţi, pe cât posibil, expunerea prelungită la soare, la orele amiezii;  
  • Beţi multă apă şi limitaţi consumul de băuturi alcoolice deoarece acestea favorizează deshidratarea;
  • Purtaţi haine uşoare, lejere şi ample, deschise la culoare, din fibre naturale, care acoperă cât mai mult pielea;
  • Protejaţi-vă faţa şi capul purtând pălărie;
  • Nu lăsaţi niciodată copiii sau animalele singure în autovehicule închise.

Ca măsuri suplimentare, în Sectorul 2 există la dispoziţia cetăţenilor şi fântânile cu apă potabilă care pot fi folosite cu încredere pentru hidratare şi răcorire pe timp de caniculă. Acestea sunt amplasate în mai multe zone cu trafic pietonal intens din Sectorul 2.


Program spalare carosabil 2024

Programul special de spălat carosabil şi trotuare

■18.04.2024- Dacia, între Calea Moşilor şi Polonă, cu sensul de mers spre Polonă;
■ 25.04.2024 - Dacia, între Calea Moşilor şi Polonă, cu sensul de mers spre Calea Moşilor;
■ 01.05.2024 - Ştefan cel Mare, între Calea Floreasca şi Bucur Obor, pe sensul de mers spre Bucur Obor;
■ 03.05.2024 - Ştefan cel Mare, între Bucur Obor şi Calea Floreasca, pe sensul de mers spre Calea Floreasca;
■ 16.05.2024 - Pache Protopopescu, între Mihai Bravu şi Piaţa Pache - pe sensul de mers spre Piaţa Pache;
■ 23.05.2024 - Pache Protopopescu, între Piaţa Pache şi Mihai Bravu - pe sensul de mers spre Mihai Bravu.
■ 30.05.2024 - Calea Moşilor, între Bucur Obor şi B-dul Carol I, pe sensul de mers spre B-dul Carol I;
■ 06.06.2024 - Calea Moşilor, între B-dul Carol I şi Bucur Obor, pe sensul de mers spre Bucur Obor;
■ 13.06.2024 - Ferdinand, între Mihai Bravu şi Pache Protopopescu, sensul de mers spre Pache Protopopescu;
■ 20.06.2024 - Ferdinand, între Pache Protopopescu şi Mihai Bravu, sensul demers spre Mihai Bravu;
■ 27.06.2024 - Ferdinand, între Mihai Bravu şi Gara de Est, cu sensul de mers spre Gara de
Est; 
■ 04.07.2024 - Ferdinand, între Gara de Est şi Mihai Bravu, cu sensul de mers spre Mihai Bravu;
■ 11.07.2024 - Pantelimon, între Ion Heliade Rădulescu şi intersecţie cu Iancului, sensul de mers spre Parcul Lalele;
■ 18.07.2024 - Pantelimon, între Parcul Lalele (intersecţie cu Iancului) şi Ion Heliade Rădulescu, sensul de mers spre Piaţa Obor;
■ 25.07.2024 - Pantelimon, între Chişinău şi Cora Pantelimon, sensul de mers spre Cora;
■ 01.08.2024 - Pantelimon, între Cora Pantelimon şi Chişinău, cu sensul de mers spre Chişinău;
■ 08.08.2024 - Colentina, între Bucur Obor şi Fundeni, cu sensul de mers spre Fundeni;
■ 15.08.2024 - Colentina, între Fundeni şi Bucur Obor, cu sensul de mers spre Bucur;
■ 22.08.2024 - Colentina, între Fundeni şi Pod Europa, cu sensul de mers spre Pod Europa;
■ 29.08.2024 Colentina, între Pod Europa şi Fundeni, cu sensul de mers spre Fundeni;
■ 05.09.2024 - Andronache, între Colentina şi Calea ferată cu sensul de mers spre Calea ferată;
■ 12.09.2024 - Andronache, între Calea ferată şi Colentina, cu sensul de mers spre Colentina;
■ 19.09.2024 - Lacul Tei, între Barbu Văcărescu şi Doamna Ghica, cu sensul de mers spre Doamna Ghica;
■ 26.09.2024 - Lacul Tei, între Doamna Ghica şi Barbu Văcărescu, cu sensul de mers spre Barbu Văcărescu;
■ 03.10.2024 - Mihai Bravu, între Bucur Obor şi Piaţa Hurmuzaki, pe sensul de mers spre P-ţa Hurmuzaki;
■ 10.10.2024* - Mihai Bravu, între Piaţa Hurmuzaki şi Bucur Obor, pe sensul de mers spre Bucur Obor;


Primul atelier de co-design de oraș dedicat zonei cartierului Pantelimon, 22 septembrie 2024

Atelierul de co-design de oraș dedicat zonei cartierului Pantelimon organizat in data de 22 septembrie 2024, de UrbanizeHub și partenerii din proiectul ReGreenaration: Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti - UTCB, Climato Sfera,  Nhood și noi, Primăria Sectorului 2 a fost primul atelier dintr-un set de 3 ateliere participative din cadrul proiectului.

Pentru acest prim atelier au fost selectati participanți și din afara zonei de intervenție propriu-zise, pentru că ne dorim să normalizăm acest tip de proces și să angrenam forța cartierului așa încât să facem posibilă dezvoltarea mai multor inițiative de acest fel pe viitor.

Cetățenii au fost invitați să își exprime opiniile legate de zona în care trăiesc, cum și-ar dori ei ca aceasta să arate și ce tipuri de activități ar vrea să fie organizate.

Atelierul a inceput cu o vizită pe teren, pentru a ne putea conecta cu locul și a identifica acele aspecte care ne atrag sau care ne nemulțumesc privitor la configurarea actuală a spațiului public.

Evenimentul s-a desfasurat la Sala de Festivități a DGASPC Sector 2 din Strada Pantelimon, nr. 301 unde au fost discutate aspecte generale privind nevoile cartierului și soluții punctuale pentru zona de intervenție, care să poată fi replicate ulterior la nivelul Cartierului.

 Scopul atelierului a fost în primul rând acela de a obține de la cetateni cât mai multe informații care pot fi relevante pentru implementarea proiectului, iar în al doilea rând, de a crea un dialog între comunitatea cartierului și părțile implicate în proiect.

Alaturi de cetateni ai fost alaturi reprezentanți ai Primăriei Sector 2, ADP Sector 2, Asociația Climato Sfera pentru discutarea aspectelor de ecologie si echipa UrbanizeHub prezentă pe tot parcursul discuțiilor și activităților, pentru a răspunde la eventualele întrebări.


Demarare tratamente dezinsecţie tânţari adulţi din 05 aprilie 2024

Începând din 05 aprilie 2024, în interval orar 21.00-05.00,  Primăria Sectorului 2 împreună cu Primăria Capitalei  anunţă  demararea TRATAMENTELOR DE DEZINSECŢIE  ÎMPOTRIVA ŢÂNŢARILOR ADULŢI –  pe suprafeţele exterioare ale obiectivelor cuprinse în Programul Unitar de Acţiune 2024 aprobat de către Consiliul General  al Municipiului Bucureşti. 

Pentru mai multe informaţii consultaţi documentul ataşat. 


© 2025 Primăria Sectorului 2 București.

Main Menu