ȘTIRI

DGASPC Sector 2 continuă campania de recrutare, formare, atestare și angajare de persoane care doresc să profeseze ca asistenți maternali profesioniști

                                      FONDUL SOCIAL EUROPEAN
                                      Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
                                      Axa prioritară 4 – Incluziunea socială și combaterea sărăciei
                                      Proiect „TEAM-UP: Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor”,
                                      Cod proiect POCU/480/4/19/127169
                                      Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020


Am început campania de sterilizarea şi microcipare gratuită a câinilor de rasă comună, de pe raza Sectorului 2

Primăria Sectorului 2 asigură sterilizări şi microcipări gratuite pentru 500 de câini de rasă comună, cu sau fără stăpân, de pe raza Sectorului 2.

Cei interesați să beneficieze de aceste servicii medical-veterinare trebuie să îşi facă o programare la numărul de telefon 0728.980.840. Apelurile vor fi preluate de luni până joi în intervalul orar 09:00-16:00 şi vineri de la 09:00 la 13:00.

Colegii de la Biroul Adăpost Animale, din cadrul Primăriei Sectorului 2, vă vor anunţa când şi unde trebuie să duceţi câinele la clinica veterinară. Programarea se va realiza în funcție de locurile disponibile pe criteriul „primul venit, primul servit”.

Important:

· Doar cei care au domiciliul sau reşedinţa în Sectorul 2 pot beneficia de aceste servicii veterinare gratuite destinate câinilor de rasă comună.

· Vârsta minimă pentru sterilizarea femelelor este de 6 luni, iar pentru masculi 8 luni.

· Câinele nu trebuie hrănit cu 12 ore înainte de operația de sterilizare.

 

Campania de sterilizări şi microcipări gratuite se va desfăşura până în decembrie 2023.

Vă reamintim că cei care deţin câini au obligaţia legală să îi identifice prin microcip și să-i înregistreze în Registrul de Evidență al Câinilor cu Stăpân (RECS). În plus, câini de rasă comună trebuie şi sterilizaţi, conform OUG 155/2001 și HG 1059/2013 cu modificările și completările ulterioare. Nerespectarea acestor obligații se sancționează cu amenzi cuprinse între 5.000 şi 10.000 de lei.

Scopul acestei campanii este prevenirea abandonului şi a înmulţirii necontrolate a câinilor. Ne dorim ca locuitorii Sectorului 2 să fie în siguranță atunci când circulă pe străzi şi facem tot posibilul să evităm eventualele incidente cu câini agresivi sau defensivi

 


Primăria Sectorului 2 a aprobat „Programul de măsuri şi de acţiuni pentru deszăpezirea şi combaterea poleiului pentru iarna 2023-2024”

Sectorul 2 e pregătit de iarnă. Primăria Sectorului 2 a aprobat „Programul de măsuri şi de acţiuni pentru deszăpezirea şi combaterea poleiului, pentru iarna 2023-2024”. Atât principalul operator de salubritate, cât şi Administraţia Domeniului Public (ADP) Sector 2 se vor asigura că circulaţia auto şi cea pietonală se desfăşoară în condiţii de siguranţă, ambele fiind implicate în activitatea de deszăpezire şi de combatere a poleiului.


Prelungim până pe 29 noiembrie 2023 perioada de depunerea a documentelor justificative pentru Rabla Local

Prelungim până pe 29 noiembrie 2023 perioada de depunere a documentelor justificative pentru Programul Rabla Local, documente ce trebuie depuse sau trimise spre Primăria Sectorului 2. Astfel, cei care s-au înscris deja în program vor avea la dispoziţie 2 săptămâni în plus pentru a depune documentele necesare.  

Anunţul de prelungire a termenului de depunere a dosarului Rabla Local, la sediul Primăriei Sector 2, este valabil doar pentru cei care s-au înscris deja pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM) şi figurează pe lista celor 1.078 de autovehicule uzate înscrise în Sectorul 2.

Nu se fac înscrieri noi acum, ci doar s-a prelungit termenul până la care, cei care s-au înscris în prealabil pe site-ul AFM, pot aduce sau trimite la sediul instituţiei noastre documentele justificative necesare pentru a încasa stimulentul de 3.000 de lei, acordat în schimbul maşinii uzate date spre casare.

Documentele necesare sunt următoarele:

  •       Cerere de participare la Programul privind casarea autovehiculelor uzate-tipizat, Anexa 2 disponibilă la sfârşitul paginii;
  •       Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal-tipizat, Anexa 3 de la sfârşitul  paginii;
  •       Actul de identitate al solicitantului, în copie conformă cu originalul;
  •       Cartea de identitate a mijlocului de transport, în copie conformă cu originalul;
  •       Certificatul de înmatriculare, în copie conformă cu originalul;
  •       Certificat de atestare fiscală din care să rezulte că nu sunteți înregistrat cu obligaţii restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor şi contribuţiilor către bugetul de stat, emis ANAF Sector 2;
  •       Certificat de atestare fiscală din care să rezulte că nu sunteți înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul local, emis de DVBL Sector 2;
  •       Extras de cont bancar;
  •       Împuternicire în original sau copie legalizată, dacă este cazul;
  •       Actul de identitate al împuternicitului, în copie conformă cu originalul, dacă este cazul;
  •       Copie act succesiune/partaj judiciar, pentru situații particulare.
  •       Dacă autovehiculul este deținut în coproprietate se completează cererea - Anexa 4 de către toți coproprietarii, depunându-se împreună cu aceasta copii ale actelor autovehiculului și un extras pentru contul bancar agreat de aceștia, iar pentru fiecare coproprietar, acordul prelucrare date - Anexa 2, copia cărții de  identitate și certificatele fiscal aferente.

Documentele pot fi depuse fizic la registratura noastră din str. Chiristigiilor nr. 11-13 sau online la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Documentele transmise electronic se depun în format .pdf, lizibil.

IMPORTANT! Completați în cerere numărul de telefon pentru a putea fi contactați. Semnarea contractelor se va face etapizat, în urma primirii unui SMS, pentru a evita aglomerarea.

 

Anexa 2 - Cererea de participare la Programul privind casarea autovehiculelor uzate

Anexa 3 - Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Anexa 4 - Cerere de participare la Programul privind casarea autovehiculelor -coproprietari


Programul Rabla Local 2023

Programul Rabla Local 2023. Ce trebuie să ştii dacă vrei să te înscrii 

Astăzi, 21 aprilie 2023, ne-am înscris în Programul “Rabla Local”, derulat de Administrația Fondului de Mediu (AFM). Am depus cererea de finanțare și documentația necesară. Această primă etapă este dedicată Primăriilor, urmând ca AFM să lanseze cea de a doua etapă dedicată înscrierii persoanelor fizice, tot pe aceeași platforma digitală a AFM, unică la nivel național.  

Înscrierea persoanelor fizice pe platforma AFM 

După încheierea contractelor de delegare între AFM şi primării şi publicarea pe site-ul www.afm.ro a listei cu primăriile care au încheiat contracte de delegare, AFM va lansa deschiderea sesiunii de înscriere pentru solicitanţii persoane fizice şi sumele alocate. O să vă ținem la curent cu momentul lansării apelului de înscriere. 

IMPORTANT! Proprietarii persoane fizice, care vor să scape de maşinile mai vechi de 15 ani, trebuie să aştepte anunţul de deschidere din partea AFM şi de-abia apoi  se pot înscrie prin intermediul aplicaţiei informatice puse la dispoziţie exclusiv de AFM. 

Finanţare pentru 3.000 de autovehicule uzate în Sectorul 2 

Primăria Sectorului 2 a solicitat AFM finanţare pentru un număr de 3.000 de autovehicule. Bugetul total al programului „Casarea autovehiculelor uzate din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti" pentru 2023 este de 9.000.000 lei, cu o cofinanţare de la bugetul local de 1.800.000 lei. 

3.000 de lei pentru maşinile mai vechi de 15 ani 

Proprietarii vor putea casa maşinile mai vechi de 15 ani în schimbul sumei de 3.000 de lei. Din totalul stimulentului pentru casare, 2.400 de lei vor fi suportaţi din bugetul AFM, iar restul de 600 de lei din bugetul local. 
În cadrul programului Rabla Local, proprietarii nu sunt obligaţi să folosească stimulentul primit pentru cumpărarea unei alte mașini aşa cum se întâmplă în cazul programului
Rabla desfăşurat la nivel naţional.
 

Paşi de urmat dacă eşti din Sectorul 2: 

Pasul 1. Vă înscrieți pe platforma online a AFM, pe pagina de internet a AFM www.afm.ro la secțiunea „Programe de finanțare”. 

Pasul 2. După înscrierea pe platforma online AFM, trebuie să depuneți la Primăria Sectorului 2 cererea de înscriere şi documentele care atestă eligibilitatea. Cererea şi documentele pot fi aduse: 

  •  Fizic - la sediul PS2 biroul relații cu publicul  
  • Online -  pe e-mail, la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. În acest caz, cererea va fi scanată/fotografiată și va conține semnătura olografă a beneficiarului sau semnătura electronică calificată bazată pe un certificat calificat emis de un prestator de servicii de încredere ( conform Regulamentului (UE) 910/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă şi de abrogare a Directivei). Documentele transmise electronic se acceptă numai în format PDF, lizibil. 

Pasul 3.  După ce reprezentanții Primăriei Sectorului 2 aprobă dosarul, aveți termen 5 zile să încheiați contractul de finanțare cu instituţia locală (fără contractul de finanţare NU puteți merge către un centru autorizat de casare); 

Pasul 4. După semnarea contractului de finanţare cu Primăria, aveți la dispoziţie 30 de zile să aduceți la Primăria Sectorului 2: 

  •  adeverința de dezmembrare 
  •  certificatul de radiere din circulație 
  •  dovada scoaterii din evidenţa fiscală. 

Pasul 5. Stimulentul de casare de 3.000 de lei va fi virat în termen de 5 zile în contul dvs. de la depunerea la Primărie a adeverinței de dezmembrare, a certificatului de radiere şi a dovezii scoaterii din evidenţa fiscală. 

Ce acte trebuie să depui la Primăria Sectorului 2 

  • Cerere de participare la Programul privind casarea autovehiculelor uzate; 

  • Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

  • Actul de identitate al solicitantului, în copie conformă cu originalul;

  • Cartea de identitate a mijlocului de transport, în copie conformă cu originalul;

  • Certificatul de înmatriculare, în copie conformă cu originalul;

  • Certificat de atestare fiscală din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligaţii restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor şi contribuţiilor către bugetul de stat, emis ANAF Sector 2 a Municipiului București;

  • Certificatul de atestare fiscală din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul local;

  • Împuternicire în original sau copie legalizată, dacă este cazul;

  • Actul de identitate al împuternicitului, în copie conformă cu originalul, dacă este cazul;

  • Extras de cont.

Condiții de înscriere a mașinilor în program 

Este considerat eligibil autovehiculul care: 

  •     este înregistrat în evidențele fiscale ale Primăriei Sector 2;
  •     la data solicitării acordării stimulentului pentru casare, are o vechime mai mare sau egală cu 15 ani, calculată de la anul fabricației; dacă anul înmatriculării înscris în cartea de identitate este anterior anului fabricației, se consideră an de fabricație anul înmatriculării;
  •     are norma de poluare Euro 3 sau inferioară;
  •     conține componentele esențiale: motor, transmisie, tren de rulare, caroserie, șasiu, precum și echipamente electronice de gestionare a funcțiilor autovehiculului și dispozitive catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricație.

Condiții pentru proprietarii persoane fizice 

  •     Să aveți domiciliul sau reședința pe raza Primăriei Sectorului 2;
  •     Să nu aveți restanțe la plata taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul local și cel de stat;
  •     Să nu aveți condamnări definitive pentru infracțiuni împotriva mediului;
  •     Să nu folosiți aceeași mașină pentru a obține alte finanțări din alte programe.

 

 


Prelungim perioada depunerii documentelor justificative pentru Rabla Local până la data de 15.11.2023

Prelungim până pe 15 noiembrie 2023 perioada de depunere a documentelor justificative pentru Programul Rabla Local, documente ce trebuie depuse sau trimise spre Primăria Sectorului 2.

Atenţie! Anunţul de prelungirea a termenului de depunere a dosarului Rabla Local, la sediul Primăriei Sector 2, este valabil doar pentru cei care s-au înscris deja pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM) şi figurează pe lista celor 1.078 de autovehicule uzate înscrise în Sectorul 2. 

Nu se fac înscrieri noi acum, ci doar s-a prelungit termenul până la care, cei care s-au înscris în prealabil pe site-ul AFM, pot aduce sau trimite la sediul instituţiei noastre documentele justificative necesare pentru a încasa stimulentul de 3.000 de lei, acordat în schimbul maşinii uzate date spre casare.

Documentele necesare sunt următoarele:

  • Cerere de participare la Programul privind casarea autovehiculelor uzate-tipizat, Anexa 2 disponibilă la sfârşitul paginii;
  • Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal-tipizat, Anexa 3 de la sfârşitul  paginii;
  • Actul de identitate al solicitantului, în copie conformă cu originalul;
  • Cartea de identitate a mijlocului de transport, în copie conformă cu originalul;
  • Certificatul de înmatriculare, în copie conformă cu originalul;
  • Certificat de atestare fiscală din care să rezulte că nu sunteți înregistrat cu obligaţii restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor şi contribuţiilor către bugetul de stat, emis ANAF Sector 2;
  • Certificat de atestare fiscală din care să rezulte că nu sunteți înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul local, emis de DVBL Sector 2;
  • Extras de cont bancar;
  • Împuternicire în original sau copie legalizată, dacă este cazul;
  • Actul de identitate al împuternicitului, în copie conformă cu originalul, dacă este cazul;
  • Copie act succesiune/partaj judiciar, pentru situații particulare.
  • Dacă autovehiculul este deținut în coproprietate se completează cererea - Anexa 4 de către toți coproprietarii, depunându-se împreună cu aceasta copii ale actelor autovehiculului și un extras pentru contul bancar agreat de aceștia, iar pentru fiecare coproprietar, acordul prelucrare date - Anexa 2, copia cărții de  identitate și certificatele fiscal aferente.

Documentele pot fi depuse fizic la registratura noastră din str. Chiristigiilor nr. 11-13 sau online la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 

Documentele transmise electronic se depun în format .pdf, lizibil.

IMPORTANT! Completați în cerere numărul de telefon pentru a putea fi contactați prin SMS când să veniţi să semnaţi contractele. Semnarea contractelor se va face etapizat pentru a evita aglomerarea.

 

AFM a adus anumite clarificări care permit acceptarea dosarelor în situația în care sunt sesizate erori materiale în lista persoanelor fizice înscrise, respectiv: CNP, nume, prenume, serie șasiu, etc.

Astfel, Primăria Sectorului 2 are posibilitatea de a accepta aceste erori în situația în care în lista de la AFM:

  • seria șasiu este completată eronat;
  • s-a completat numele în locul prenumelui și invers;
  • s-a completat eronat numele/prenumele (litere în minus/plus);
  • s-a completat de două ori numele şi s-a omis prenumele și invers, cu condiția ca CNP să fie completat corect.

Nu se vor considera erori materiale înlocuirea integrală a numelui și prenumelui sau a CNP (de ex. Croitoru Marian în loc de Movilă Denisa, CNP:1381205161808 în loc de 2580815161507).

 

Anexa 2 - Cererea de participare la Programul privind casarea autovehiculelor uzate

Anexa 3 - Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Anexa 4 - Cerere de participare la Programul privind casarea autovehiculelor -coproprietari


Susținem producătorii locali și comercianții prin reducerea tarifelor pentru închirierea spațiilor comerciale din Piața Cremenița

În ultima ședință a Consiliului Local am adoptat noi tarife pentru închirierea spațiilor de comercializare din Piața Cremenița și am modificat regulamentul de funcționare atât în beneficiul producătorilor/comercianților, cât și al cumpărătorilor. Am făcut acest lucru pentru că ne dorim să dăm posibilitatea producătorilor și comercianților să își vândă marfa în condiții optime, iar locuitorii din zonă să se poată aproviziona cu produse proaspete direct din vecinătatea casei lor.


© 2025 Primăria Sectorului 2 București.

Main Menu